Το αρκτικόλεξο «CT» βγαίνει από τη λέξη «City» και φανερώνει τις διαθέσεις του νέου X-Town για κυκλοφορία στην πόλη χωρίς συμβιβασμούς.

Το πρόγραμμα ανανέωσης και εμπλουτισμού της γκάμας της Kymco συνεχίζεται σε αμείωτο ρυθμό, εντάσσοντας από το 2019 ακόμη ένα premium μοντέλο στην οικογένεια των 125. Το νέο X-Town CT 125 φέρνει νέο σχεδιαστικό αέρα σε μια κατηγορία που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στις ευρωπαϊκές αγορές, ειδικά σε αυτές όπου επιτρέπεται η οδήγηση 125 με δίπλωμα αυτοκινήτου. Η βασική διαφορά του από το υπάρχον μοντέλο έγκειται στην ύπαρξη επίπεδου δαπέδου, που βολεύει τόσο στο «ανέβα-κατέβα» από τη σέλα όσο και στη μεταφορά μικρών ή μεγαλύτερων αποσκευών ανάμεσα στα πόδια του οδηγού.

Όμως, είναι η εμφάνιση αυτή που κάνει ένα βήμα μπροστά, στηριζόμενη στη χαρακτηριστική εταιρική εικόνα των megascooter πολυτελείας της Kymco. Ο όγκος του φέρινγκ είναι μεγάλος και μαζί με τη ζελατίνα έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν την προστασία που απαιτείται στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αυτή δεν έχει καμία σχέση με εκείνη των μικρών scooter πόλης (PCX, Nmax κ.λπ.), ανταγωνιστής του CT στη χώρα μας είναι το υπάρχον X-Τown και το Honda Forza, με κοινά σημεία την άνεση, τους υγρόψυκτους κινητήρες, τους μεγάλους χώρους και τον πλούσιο εξοπλισμό.


Το νέο και λίαν μοντέρνο στυλ του CT 125 τονίζεται από τα νέα full LED φωτιστικά, τη σέλα δύο επιπέδων, τα μεγάλα αναδιπλούμενα μαρσπιέ και τις ευμεγέθεις αεροδυναμικές χειρολαβές για τη στήριξη του συνεπιβάτη. Ο χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος κλειστού τύπου (fullface), ενώ η παροχή ρεύματος (Θύρα USB) βρίσκεται σε άμεσα προσβάσιμο σημείο πάνω στο τιμόνι. Ο κινητήρας του CT είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 125cc, με 4 βαλβίδες και έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής. Η απόδοσή του είναι στην κορυφή της κατηγορίας, σίγουρα δεν βρίσκεις εύκολα στην αγορά scooter 125 με 15 ίππους. Οι τροχοί έχουν διάμετρο 13 ιντσών και τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70-13 και 150/70-13 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.

Ένα δισκόφρενο υπάρχει σε κάθε τροχό, με τριπίστονη δαγκάνα το μπροστινό, σωληνάκια «υψηλής» σε αμφότερα και με τη λειτουργία τους να είναι συνδυασμένη (CBS). Τα όργανα προέρχονται από τη σειρά X-Town 125/300 και απαρτίζονται από αναλογικά στροφόμετρο – ταχύμετρο και μια οθόνη LCD ανάμεσά τους, υποθέτουμε ότι θα υπάρχει και αναμονή για το σύστημα πολυμέσων Noodoe. Σε γενικές γραμμές ο εξοπλισμός χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα προσεγμένος, περιλαμβάνοντας από αλουμινένιες ζάντες και κεντρικό σταντ μέχρι ρυθμιζόμενες μανέτες. Ο κατασκευαστής δηλώνει βάρος στα 167Kg, ύψος σέλας στα μόλις 765mm και χωρητικότητα ρεζερβουάρ στα 10,5 λίτρα, το οποίο μεταφράζεται σε αυτονομία που εύκολα μπορεί να ξεπεράσει τα 300 χιλιόμετρα.


Η διάθεση του X-Town CT 125 στην αγορά ανακοινώθηκε για τα μέσα του 2019, οπότε μην το περιμένετε πριν από το επόμενο καλοκαίρι. Η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, υπολογίζεται όμως να βγει αρκετά κάτω από τα 4.000€, κάτι που σημαίνει ότι θα κάνει δύσκολη τη ζωή του Forza 125, που σήμερα κοστίζει 4.890€.