Είναι ο 5ος μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο και με την απόφασή του να μπει στην αγορά της Ινδίας ευελπιστεί να γίνει ακόμα μεγαλύτερος!
Η Kymco, ως γνωστόν, είναι μια εταιρία που ειδικεύεται στην κατασκευή scooter και ATV. Πρόσφατα μάλιστα το πήρε για τα καλά απόφαση να μπει και στο χώρο της μοτοσυκλέτας (δείτε εδώ). Διαθέτει ένα ιδιαίτερα μεγάλο δίκτυο αντιπροσώπων ανά τον κόσμο και το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην ταϊβανέζικη αγορά (σχεδόν 45%), ενώ πριν λίγους μήνες ανακοίνωσε ένα μεγαλόπνοο σχέδιο, δημιουργώντας μια ξεχωριστή πλατφόρμα ηλεκτρικών scooter και υποστήριξής τους (δείτε εδώ). Φυσικό επακόλουθο όλων αυτών είναι να ψαχτεί και σε άλλες αγορές, αρχής γενομένης από τη μεγαλύτερη (αριθμητικά) του πλανήτη, δηλαδή της Ινδίας, σε περίπου τρία χρόνια από τώρα. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, το 2017 οι πωλήσεις των μηχανοκίνητων δίτροχων στην Ινδία έφτασαν τις 17.589.511 μονάδες.
Αντίστοιχα οι πωλήσεις της Ταϊβάν το 2017 έφτασαν τις 999.570 μονάδες (οι σχεδόν 450.000 έγιναν από την Kymco), άρα η Ινδία είναι 17 φορές περίπου μεγαλύτερη από την αγορά της Ταϊβάν. Σύμφωνα με εκτιμήσεις των οικονομικών κύκλων οι πωλήσεις στην Ινδία θα ανέβουν ακόμα περισσότερο. Επί του παρόντος, η εταιρία με το υψηλότερο μερίδιο αγοράς στην αγορά της Ινδίας είναι η Honda, η οποία αποσπά σχεδόν το 60% των πωλήσεων! Δεύτερη και τρίτη είναι οι εγχώριες Hero και TVS, με μερίδιο αγοράς περίπου 15%, ενώ τέταρτη και πέμπτη είναι η Yamaha και η Suzuki. Αντιλαμβάνεστε δηλαδή τι σημαίνει ένα μερίδιο έστω και 5% σε αυτή την αγορά, σε απλά νούμερα αυτό μεταφράζεται σε σχεδόν 900.000 τεμάχια!
Ο ηλεκτρισμός Δούρειος Ίππος
Παρότι η Kymco έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τις Kawasaki και BMW, οι πιθανότητες της να κάνει το ίδιο με ιαπωνικές ή άλλες μάρκες στην Ινδία είναι μικρές. Ποιο είναι το μεγάλο πλάνο; Μα να είναι έτοιμη το 2021, αφού η πρωτοτυπία είναι ότι θα μπει στην Ινδική αγορά κατευθείαν με ηλεκτρικά scooter! Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν αρχίσει να διατίθενται στην Ινδία ήδη από το 2000, ωστόσο, λόγω μέτρων περιβαλλοντικής στήριξης, κυβερνητικών πολιτικών και φορολογικών ζητημάτων, οι πωλήσεις δεν ήταν εντυπωσιακές. Τώρα όμως η κυβέρνηση έχει αρχίσει να ενθαρρύνει την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος. Η αγορά ηλεκτρικών στην Ινδία αντιμετώπισε κυρίως το πρόβλημα της διάρκειας ζωής των μπαταριών και του χρόνου φόρτισής τους. Στην απέραντη αυτή χώρα πολλές μη αστικές και αγροτικές περιοχές, δεν έχουν τη δυνατότητα δημιουργίας σταθμών φόρτισης ή σταθμών ανταλλαγής μπαταριών, κάτι που φιλοδοξεί να κάνει η Kymco με την πλατφόρμα Iionex! Στην πραγματικότητα, η Kymco θα εισέλθει στην αγορά της Ινδίας με ένα “στημένο” σύστημα ηλεκτρικών scooter, κυρίως όσον αφορά στην υποστήριξή τους σε ρεύμα και μπαταρίες. Και αυτό, σίγουρα είναι ένα πολύ μεγάλο στοίχημα.
Πηγή scooternet.gr