του Νίκου Βιτσιλάκη

Για περισσότερα από δύο χρόνια η Kymco εργάζεται συστηματικά πάνω στο τρίτροχο CV3, που είχε παρουσιάσει σε μορφή πρωτότυπου πριν από δύο χρόνια, με τον κατασκευαστή να ανακοινώνει την έναρξη της παραγωγής του μέσα στο 2020.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αρκτικόλεξο CV3 βγαίνει από τα αρχικά των λέξεων Concept Vehicle Three (Πρωτότυπο Όχημα με 3 τροχούς) και το μοντέλο είναι βασισμένο στο sport touring AK550. Διαφοροποιείται ουσιαστικά με την ύπαρξη δύο τροχών μπροστά, στον δρόμο που χάραξε η Piaggio με τα MP3 και με το σκεπτικό της προσέγγισης αναβατών που αισθάνονται μεγαλύτερη ασφάλεια όταν οδηγούν με περισσότερες από δύο ρόδες.

Η Kymco αρκείται να δηλώσει πως το CV3 αποτελεί την ιδανική επιλογή για κάποιον που θέλει να αφήσει το αυτοκίνητό του στο σπίτι. Και πως όταν βγει στην παραγωγή θα διαθέτει κινητήρα αυξημένης ιπποδύναμης σε σχέση με αυτόν του ΑΚ550 και ένα σύστημα ονόματι multi-fit που θα μπορεί να καλύπτει ποικίλες μεταφορικές ανάγκες. Ένας αναβάτης με top case, δύο αναβάτες με τριπλέτα, όλα θα είναι εφικτά, το μόνο σίγουρο είναι πως -ευτυχώς- έχει καταργηθεί το σχέδιο για ύπαρξη σκέπαστρου, έτσι όπως το είχαμε δει όταν παρουσιάστηκε το concept στην έκθεση του Μιλάνου το 2017.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πάντα σε σχέση με το μοντέλο στο οποίο βασίζεται (ΑΚ550), έχει διαφορετική σχεδίαση σε πλαστικά, φωτιστικά σώματα και σέλα, μεγαλύτερων διαστάσεων ψαλίδι με τριγωνική διατομή, νέο αμορτισέρ με περιστροφικό κοχλία για τη ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου και, φυσικά, κανονικό τελικό εξάτμισης και όχι με δύο απολήξεις κάτω από το όχημα (όπως στο concept). Tο CV3 θέλει να μπει δυναμικά στην κατηγορία των τρίτροχων mega scooter, όχι απλά γιατί θα έχει έναν τρίτο τροχό, αλλά γιατί θα είναι το πρώτο (τρίτροχο) στον κόσμο με δικύλινδρο κινητήρα. Θα είναι όμως και το μεγαλύτερο σε κυβισμό και ιπποδύναμη, φανταζόμαστε πως θα χρησιμοποιεί έναν υπερκυβισμένο κινητήρα από ΑK550 (600+ cc) με απόδοση που θα ξεπερνά τους 60 ίππους.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με την παρουσίαση του CV3 η Kymco θα γίνει η 5η εταιρεία που θα μπει στην αγορά τρίτροχων scooter μετά τις Piaggio, Peugeot, Yamaha και Quadro. O στόχος είναι ξεκάθαρος και βασίζεται πάνω στην επιθυμία του κατασκευαστή να κυριαρχήσει σε καίριους τομείς, όπως είναι οι κορυφαίες επιδόσεις και η προηγμένη τεχνολογία. Για να δούμε τι θα δούμε και -το κυριότερο- πόσο θα κοστίζει…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης