του Νίκου Βιτσιλάκη

Η Kymco οραματίζεται ένα τρίτροχο mega scooter υψηλών επιδόσεων και με το πρωτότυπο CV3 προαναγγέλει την άφιξή του.​Το πρώτο τρίτροχο scooter επιδόσεων ανήκει στην Kymco

Παράλληλα με το concept CV2 Adventure Tourer, που σας είχαμε παρουσιάσει εδώ , η Kymco έφερε στην επιφάνεια και την πρώτη τρίτροχη απόπειρά της. Το αρκτικόλεξο CV3 βγαίνει από τα αρχικά των λέξεων Concept Vehicle Three (Πρωτότυπο Όχημα με 3 τροχούς) και είναι βασισμένο και αυτό στο sport touring AK550. Διαφοροποιείται ουσιαστικά με την ύπαρξη δύο τροχών μπροστά, στο δρόμο που χάραξε η Piaggio με τα MP3 και με το σκεπτικό της προσέγγισης αναβατών που αισθάνονται μεγαλύτερη ασφάλεια όταν οδηγούν με περισσότερες από δύο ρόδες. Διαφοροποείται όμως και με μια δεύτερη έκδοση, που φέρει οροφή στα πρότυπα του πρωτοδιδάξαντος BMW C1. Φανταζόμαστε ότι θα βγαίνει και θα μπαίνει με κάποιο τρόπο, εύκολα ή δύσκολα, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να μεταμορφώνει το όχημα ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες. Ο κατασκευαστής αρκείται να δηλώσει πως το CV3 αποτελεί την ιδανική επιλογή για κάποιον που θέλει να αφήσει το αυτοκίνητό του στο σπίτι. Και πως όταν βγει στην παραγωγή θα διαθέτει και αυτό χαρακτηριστικά Adventure, με κινητήρα αυξημένης ιπποδύναμης σε σχέση με αυτόν του ΑΚ550 και ένα σύστημα ονόματι multi-fit που θα μπορεί να καλύψει ποικίλες μεταφορικές ανάγκες. Ένας αναβάτης με top case, δύο αναβάτες με τριπλέτα, όλα θα είναι εφικτά, το μόνο σίγουρο είναι πως με τη χρήση του σκέπαστρου δεν θα μπορεί να υπάρχει συνεπιβάτης. Και εδώ απευχόμαστε την εφαρμογή του BMW C1, που είχε τον συνεπιβάτη σε ρόλο μαϊμούς να αγκαλιάζει το ..κουβούκλιο.

Παρατηρώντας προσεκτικά CV2 και CV3, δεν μπορούμε να διακρίνουμε σχεδιαστικές ή άλλες αλλαγές ανάμεσα στα δύο πρωτότυπα, πέραν φυσικά της ύπαρξης των δύο διπλών πιρουνιών και των δύο τροχών στο μπροστινό μέρος του τρίτροχου. Πάντα σε σχέση με το μοντέλο στο οποίο βασίζονται (ΑΚ550), έχουν διαφορετική σχεδίαση σε πλαστικά, φωτιστικά σώματα και σέλα, μεγαλύτερων διαστάσεων ψαλίδι με τριγωνική διατομή, νέο αμορτισέρ, στο οποίο υπάρχει περιστροφικός κοχλίας για τη ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου και, φυσικά, τελικό εξάτμισης με δύο απολήξεις κάτω από το όχημα έναντι του παραδοσιακού στο πλάϊ δεξιά.

Θα πρέπει να περιμένουμε για λίγο ακόμα χρονικό διάστημα προκειμένου να έχουμε μια πλήρη εικόνα τεχνικών χαρακτηριστικών, με την υλοποίηση του CV3 να έχει προγραμματιστεί για το τέταρτο τρίμηνο του 2018.