Είναι μια μοτοσυκλέτα την οποία ονειρεύεται κάθε έφηβος. Με σπορ σχεδίαση, ισχυρό κινητήρα, εκρηκτικές επιδόσεις, κορυφαία περιφερειακά και φυσικά με χαρακτήρα Ready to Race.
Ιδανική για τα πρώτα βήματα και τη «μύηση» στη σπορ οδήγηση σε δρόμο και πίστα, έχει δώσει και έχει περάσει τις πιο αυστηρές εξετάσεις με επιτυχία, αφού έχει διακριθεί στο απαιτητικό περιβάλλον των αγώνων ταχύτητας μοτοσυκλετών. Βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στους πρωταγωνιστές στο World SSP300 και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Είναι μία από τις καλύτερες και πληρέστερες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία, που μάλιστα μπορεί να οδηγηθεί και από κατόχους άδειας οδήγησης A2. Γιορτάζοντας την παρουσία της KTM στους αγώνες ταχύτητας τη χρονιά που τελειώνει, το RC 390 γίνεται ακόμα πιο προσιτό χάρη στο Speed Bonus των 1.000€! Αυτό σημαίνει πως η τιμή λιανικής διαμορφώνεται -για όσο υπάρχει διαθέσιμο στοκ- στα 4.690€, κάνοντας πιο εύκολη από ποτέ την απόκτηση της πιο καθαρόαιμης supersport entry level μοτοσυκλέτας.
Top of the top
Το RC 390 έχει δεχτεί αλλαγές ουσίας που το τοποθετούν στη κορυφή της κατηγορίας, με βασικό εξοπλισμό που συναντάμε μόνο σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες. Οι αναρτήσεις και τα φρένα προέρχονται από τους κορυφαίους του είδους. Το ανεστραμμένο πιρούνι είναι διαμέτρου 43mm της WP και το αμορτισέρ, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, της ίδιας κορυφαίας εταιρείας. Ο κινητήρας αποτελεί τον ιδανικό συνδυασμό επιδόσεων και χρηστικότητας. Είναι άλλωστε ο ισχυρότερος μονοκύλινδρος στην κατηγορία, με 44 ίππους και 3,5kgm ροπή. Διαθέτει δύο εκκεντροφόρους, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό, κύλινδρο με επίστρωση Nicasil και βαλβίδες ενισχυμένες με κατεργασία DLC (Diamond Like Carbon) για μεγαλύτερη αντοχή. Με «γεμάτη» απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών προσφέρει εξαιρετικό έλεγχο και κορυφαίες επιταχύνσεις, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 170Km/h. Το νέο RC 390 διαφέρει από το προηγούμενο μοντέλο σε πολλούς και σημαντικούς τομείς.
Ο κινητήρας πλέον καλύπτει τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro4. Παρ’ όλα αυτά, οι τιμές ιπποδύναμης και ροπής παρέμειναν κορυφαίες για τη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ είναι ισχυρότερος και από μεγαλύτερους σε κυβισμό κινητήρες. To γκάζι είναι τεχνολογίας ride-by-wire και ο συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης. Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά προσδίδουν ποιοτικότερη λειτουργία και πιο ομαλή απόδοση τόσο στον έλεγχο του γκαζιού όσο και στις αλλαγές σχέσεων. Οι ουσιαστικές αλλαγές που έχουν γίνει στο νέο μοντέλο και βελτιώνουν την εργονομία έναντι του παλαιότερου επεκτείνονται με τη χρήση ρυθμιζόμενης μανέτας φρένου και με τους επανασχεδιασμένους καθρέφτες, που προσφέρουν καλύτερη ορατότητα. Τέλος, το πάνελ των οργάνων αποτελείται από μια εύκολα ρυθμιζόμενη ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων.
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης