Κατά καιρούς σχεδόν όλοι έχουμε δει πώς σχεδιάζεται ένα όχημα και ειδικότερα μια μοτοσυκλέτα. Αυτήν τη διαδικασία μπορούμε να παρακολουθήσουμε και για ένα από τα πλέον αναμενόμενα μοντέλα του 2018, το Duke 790.
Το «πείραμα» Duke μετράει πλέον 22 χρόνια και όχι μόνο κατάφερε να καθιερωθεί στους δρόμους των πόλεων, αλλά να συγκεντρώνει όλο και περισσότερους φανατικούς οπαδούς. Έτσι τα άκρα των διαθέσιμων κυβισμών επεκτάθηκαν προς τα πάνω και προς τα κάτω, αλλά στη μέση έλειπε μια δικύλινδρη πρόταση που θα ακολουθούσε τις σύγχρονες απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού. Στην EICMA του Μιλάνου, και με μορφή πρωτότυπου, εμφανίστηκε το νέο Duke 790, το οποίο αναμένεται να δούμε στην παραγωγή ως μοντέλο 2018. Την καρδιά του αποτελεί ένας ολοκαίνουργιος δικύλινδρος κινητήρας 790cc που για πρώτη φορά σε ΚΤΜ θα είναι σε σειρά και όχι σε διάταξη V.
Ερχόμενο λοιπόν για να γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στους μικρούς Δούκες και το μεγάλο τους αδελφό, το 1290, θα φροντίσει με τη σειρά του να προσφέρει χαρά τόσο στον αναβάτη του όσο και στις εταιρείες ελαστικών, καθώς προβλέπεται -ειδικά το πίσω- να δεινοπαθεί. Μέχρι να βρει τον δρόμο της παραγωγής όμως, ας δούμε την πορεία της γέννησής του ως πρωτότυπο, από λευκό χαρτί μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια, πάντα διά χειρός του γνωστού σχεδιαστικού οίκου Kiska.