Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Honda βρίσκεται μπροστά σε μια σημαντική πρόκληση όσον αφορά τα μοντέλα της με τους V4 κινητήρες. Τα VFR800X (Crossrunner) και VFR800F θα συνεχίσουν κανονικά, αλλά οριακά, να είναι διαθέσιμα το 2021 περνώντας τις προδιαγραφές Euro5, ωστόσο τα πράγματα ζορίζουν για έναν από τους πλέον ιστορικούς κινητήρες της παγκόσμια μοτοσικλετιστικής ιστορίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Honda στην γκάμα της διαθέτει μοτοσικλέτα με τετρακύλινδρο κινητήρα σε σχήμα V από το 1982 και αν Με τεχνολογία MotoGP ο νέος V4.θέλει να συνεχίσει να το κάνει θα πρέπει να ενεργοποιηθεί. Φήμες από την Ιαπωνία πάντως αναφέρουν πως οι μηχανικοί της Honda δουλεύουν ήδη πάνω σε μια νέα πλατφόρμα κινητήρα V4, ο οποίος θα είναι κοντά στα 1.000 κ.εκ. και θα αντλήσει τεχνολογία από την εμπειρία της αγωνιστικής ομάδας του HRC στο MotoGP.

Από τις πλέον αδικημένες μοτοσικλέτες, το VFR800X είναι ένα κόσμημα ποιότητας και τεχνολογίας.

Είναι στο DNA της Honda ο V4 κινητήρας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καμία λεπτομέρεια δεν έχει διαρρεύσει ακόμα, ωστόσο μπορούμε να αναμένουμε κάτι το 2023 και ίσως είναι ένα πρωτοποριακό VFR, όπως μας είχε συνηθίσει η Honda τη δεκαετία του ’80 με το RVF750 ή με το VFR750F της δεκαετίας του ’90, είτε αργότερα με τα VFR800F και VFR1200F. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Honda δεν θα αφήσει τόσο εύκολα να χαθεί ένα κομμάτι της ιστορίας της που αδιαμφισβήτητα είναι οι V4 κινητήρες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης