Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
H ΚΤΜ παρουσίασε τους μικρούς της «Δούκες» για το 2021 με αρκετές αναβαθμίσεις. Στα ήδη καταπληκτικά Duke 890 και Duke 1290R έρχονται λοιπόν να προστεθούν τα «μικρά» 125 και 390 για εκείνους που θέλουν ένα όχημα διασκεδαστικό για την καθημερινή τους μετακίνηση και συνάμα ασφαλές και σύγχρονο.
Στην περίπτωση του Duke 125 έχουμε έναν καινούριο κινητήρα μονοκύλινδρο ο οποίος είναι εναρμονισμένος με Απόδοση και οικονομία με το Duke 125.τις προδιαγραφές Euro5. Η απόδοσή του είναι 15 ίπποι και, παρ΄ ότι είναι τόσο αποδοτικός, η κατανάλωση είναι εξαιρετική χαρίζοντας αυτονομία σχεδόν 300 χιλιομέτρων στην αυστριακή μοτοσικλέτα. Το πλαίσιο είναι κλασικά σωληνωτό όπως όλες οι KTM, οι αναρτήσεις της WP, ενώ τα φρένα είναι εξοπλισμένα με δικάναλο ABS και δίσκο 300mm εμπρός.
Με ηλεκτρονικό γκάζι και 44 ίππους!
Το 390 από την άλλη είναι εξοπλισμένο με τον μονοκύλινδρο κινητήρα απόδοσης 44 ίππων, ο οποίος φυσικά Προαιρετική επιλογή quickshifter για το 390…έχει προδιαγραφές Euro5. Εδώ έχει δοθεί έμφαση στην οδηγική απόλαυση, κάτι που σημαίνει πως ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω σύστημα ride-by-wire (ηλεκτρονικό γκάζι), διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη και επιλογή Supermoto, στην οποία ρυθμίζονται το ABS και ο συμπλέκτης για μέγιστη απόλαυση στη σβέλτη οδήγηση. Διαθέσιμο, αλλά στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι και quick shifter για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων. Οι αναρτήσεις της WP είναι ρυθμιζόμενες για να προσαρμόζονται στις ανάγκες του κάθε αναβάτη, ενώ διαθέτει το σύστημα BYBRE στα φρένα κορυφαία αίσθηση στη μανέτα.
Το Duke 390 είναι εξοπλισμένο με οθόνη TFT, η οποία παρέχει πολλές πληροφορίες, ενώ μπορεί να συνδεθεί με το smartphone του αναβάτη μέσω της εφαρμογής KTM MY RIDE για άφθονες επιλογές. Τις επόμενες εβδομάδες θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες για τιμές και πότε θα είναι διαθέσιμα τα νέα μοντέλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ετοιμάζει και Svartpilen 125 η Husqvarna
Πολλές αλλαγές για το KTM Super Adventure 1290
Και η KTM δουλεύει πάνω σε αυτόματο πιλότο με ραντάρ