Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος
Καθισμένος στην άνετη πολυθρόνα τύπου σκηνοθέτη στον κήπο του σπιτιού μου ατένιζα στο βάθος το Honda Το νέο X-ADV είναι εξοπλισμένο με LED φώτα και DRL φώτα ημέραςX-ADV. Χαμένος στις σκέψεις μου ξαφνικά νιώθω την παρουσία του 8χρονου γιου μου να πλησιάζει και με τον γνωστό παρορμητισμό του, μου κάνει την εξής ερώτηση: “Μπαμπά, ποια είναι η καλύτερη μοτοσικλέτα της Honda αυτήν τη στιγμή;”. Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν το Africa, ωστόσο μόλις γύρισα το βλέμμα μου πιο αριστερά, άλλαξα γνώμη.
“Νομίζω ότι το καλύτερο μοντέλο της Honda αυτήν τη στιγμή είναι αυτό (δείχνοντας το X-Adv)”. Η επόμενη ερώτηση ήρθε αναπόφευκτα και ήταν το γνωστό σε όλους μας “Γιατί;”. Με ένα παιδί 8 ετών δεν μπορείς να ξεμπερδέψεις έτσι εύκολα και σε εκείνο το σημείο ξεκίνησε ο Γολγοθάς να εξηγήσω στο οκτάχρονο γιατί αυτό το συγκεκριμένο μοντέλο είναι αυτήν τη στιγμή το καλύτερο στην γκάμα της Honda.
Μοναδική εμφάνιση, ακολουθεί το δικό του δρόμο
Τα πράγματα είναι απλά όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση. Δε χρειάστηκα παρά μερικά δευτερόλεπτα ναΔιαθέτει θύρα USB, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και σύστημα ειδοποίησης έκτακτης ανάγκης σε απότομο φρενάρισμα τον πείσω ότι ο σχεδιασμός του είναι καταπληκτικός, διαφορετικός από τα υπόλοιπα και πολύ φουτουριστικός. Ακόμα και το 8 ετών παιδί αντιλήφθηκε εύκολα πως αυτή τη μοτοσικλέτα δύσκολα τη συναντάς στο δρόμο. Οι έντονες γωνίες σε συνδυασμό με την ασυνήθιστη δομή του το κάνουν να ξεχωρίζει από χιλιόμετρα και σίγουρα αρέσει σε μια πολύ μεγάλη ηλικιακή γκάμα όπως αντιλήφθηκα.
Τα δύσκολα ξεκίνησαν όταν μπήκαμε στα μηχανικά μέρη. Στην ερώτηση “Τρέχει;”, η απάντησή μου ήταν: “Ναι, τρέχει!”. Το Honda X-ADV του 2021 είναι εξοπλισμένο με έναν καινούριο δικύλινδρο κινητήρα σε σειρά 745 κ.εκ. Είναι ελαφρύτερος κατά δύο κιλά, περνάει τις προδιαγραφές Euro5 και αποδίδει 58,6 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 69 Nm ροπής στις 4.750 σ.α.λ. Το μηχανικό σύνολο είναι ζωηρό στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, κάτι που διαφέρει σε σχέση με το Forza 750 που είχαμε οδηγήσει μερικές εβδομάδες πριν, ενώ σε συνδυασμό με το εκπληκτικό νέο DCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων απολαμβάνεις ευκολία, τεχνολογία και άνεση σε κάθε μετακίνηση.
Πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα που σου κάνουν τη ζωή εύκολη
Το X-ADV έχει αναβαθμιστεί και στα ηλεκτρονικά του συστήματα καθώς διαθέτει μια μεγάλη σουίτα Κάτω από τη σέλα συναντάμε αποθηκευτικό χώρο για ένα full face κράνοςβοηθημάτων. Είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό γκάζι (Throttle by Wire) ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου στο φρένο του κινητήρα, πέντε επιλογές οδήγησης (ακόμα και off-road που το ABS επεμβαίνει ελάχιστα στον πίσω τροχό), ενώ όλα γίνονται μέσω της TFT οθόνης 5 ιντσών και ενός επιλογέα στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να αφιερώσεις λίγο χρόνο για να σετάρεις όπως θέλεις τα συστήματα, ωστόσο μετά την πρώτη επαφή δε θα έχεις κανένα πρόβλημα να παίζεις στα δάχτυλα όλα τα συστήματα της μοτοσικλέτας.
Εκείνο που εντυπωσίασε τον μικρό μου ήταν όταν του είπα ότι πολλά από τα συστήματα της μοτοσικλέτας ελέγχονται με φωνητικές εντολές. Πέρασαν πέντε λεπτά με ανοιχτό το στόμα για να συνέλθει ο οκτάχρονος γιος μου από το σοκ του συστήματος και της πολύπλοκης οθόνης στην οποία μπορείς να γράψεις ακόμα και το όνομά σου για να εμφανίζεται στην οθόνη! Από τεχνολογία λοιπόν έχουμε να κάνουμε με ένα απίθανο πακέτο το οποίο μάλιστα λειτουργεί με την ποιότητα της Honda.
Δυναμικό στο δρόμο, ικανό και για χωμάτινες διαδρομές
“Δηλαδή, με αυτό (δυσκολευόταν να πει το X-ADV) μπορείς να στρίψεις όπως ο Marquez;”, ρώτησε και με Στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους 296mm εμπρός με 4πίστονες δαγκάνες και ρυθμιζόμενο ABSέκανε να γελάσω. Σαν τον Marquez σίγουρα δεν μπορείς να στρίψεις, ωστόσο με το X-ADV δε θα μείνεις ποτέ ανικανοποίητος. Θυμάμαι από την πρώτη φορά που οδήγησα το Honda πίσω στο 2015 μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση το πόσο καλοστημένο ήταν και έστριβε χωρίς δυσκολία ακουμπώντας τα πλαστικά του στο έδαφος. Το ίδιο και καλύτερο είναι το νέο μοντέλο του 2021. Μιλάμε για ένα εξαιρετικά ποιοτικό μοντέλο, σε όλη τη δομή του, με το νέο πλαίσιο να προσφέρει απίθανη αίσθηση στον αναβάτη. Νέο είναι το αλουμινένιο ψαλίδι το οποίο συνεργάζεται με ένα μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ, ενώ μπροστά συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41mm με αυξημένη διαδρομή και ρυθμίσεις σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς.
Στην επιλογή USER μπορείς εσύ να επιλέξεις όλες τις λειτουργίες της μοτοσικλέταςΒασικό του χαρακτηριστικό στο δρόμο είναι εξαιρετική αίσθηση που προσφέρει. Σου δίνει την εντύπωση πως η πρόσφυση που υπάρχει στους τροχούς είναι άφθονη και μπορείς να στρίψεις, να επιταχύνεις και να φρενάρεις με ασφάλεια και χωρίς άγχος. Η ευελιξία του είναι αυξημένη και με σύμμαχο το φαρδύ τιμόνι μπορείς να αλλάξεις κατεύθυνση για πλάκα. Στρίβεις ακουμπώντας το διπλό σταντ στην άσφαλτο με το ένα χέρι αν θέλεις, ενώ βγαίνεις και ένα λεπτάκι στο χωμάτινο μονοπάτι για ένα γρήγορο πέρασμα μέχρι το επόμενο ασφάλτινο στροφιλίκι. Δεν είναι υπερβολή αν πούμε ότι αυτή η μοτοσικλέτα έχει φτιαχτεί από Ιάπωνες μηχανικούς που έκαναν διακοπές κάποιο καλοκαίρι στην Ελλάδα και τους άρεσε τόσο που έκατσαν και σχεδίασαν αυτό το crossover μοντέλο.
Είναι μια κατηγορία μόνο του…
“Τελικά ξέρεις τι μου αρέσει περισσότερο στο συγκεκριμένο μοντέλο; Το μαύρο χρώμα του…”. Κάπως έτσι τελείωσε η κουβέντα με τον μικρό ο οποίος απλά δεν κατάλαβε τίποτα από αυτά που του είπα. Η αλήθεια είναι όμως ότι το νέο Honda X-ADV είναι όχι μόνο το καλύτερο μοντέλο της Honda, αλλά μια από τις καλύτερες μοτοσικλέτες που μπορεί να αγοράσει κανείς. Η φοβερή του ποιότητα του δίνει τη δυνατότητα να κάνει τα πάντα σε υψηλό επίπεδο, από τις καθημερινές σου μετακινήσεις μέχρι το γύρο του κόσμου. Η προσθήκη της τεχνολογίας και των συστημάτων ασφάλειας απλά του έβαλαν το κερασάκι στην τούρτα για να πείσει και τον πιο δύσπιστο.
ΤΙΜΗ: 13.500€
Όλα τα στοιχεία του Honda X-ADV ΕΔΩ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δίπλα στο Honda PCX 125 μπαίνει η λέξη εμπιστοσύνη!
Τον Σεπτέμβριο στην Ελλάδα το νέο Honda Super Cub 125
Το Honda Forza 750 είναι ο… Mikado των scooter