Το 2019 αναμένεται να μπει στην παραγωγή η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Harley Davidson. Σημεία των καιρών ίσως και μάλλον είναι αναμενόμενο κάτι τέτοιο, χωρίς ωστόσο να αποτάσσεται το μικρό πολιτισμικό σοκ που συνεπάγεται η απώλεια του ήχου. Ενός ήχου χαρακτηριστικού που αποτέλεσε και στοιχείο καθιέρωσης για τον αμερικάνο κατασκευαστή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πάντως όλα γίνονται για την αγορά και το τρέχον -αν όχι μελλοντικό- target group είναι οι νέοι αναβάτες, που με βάση τα νούμερα της αγοράς ολοένα και έλκονται από τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Παράλληλα, το νεανικό κοινό αποτελεί και μια μικρή πληγή για τη Harley, κάτι που δικαιολογεί τα λεγόμενα του CEO της εταιρίας από το Milwaukee, Matt Levatich, όταν κάνει λόγο για «επιθετική» επένδυση στην ηλεκτρική τεχνολογία και συγκεκριμένα όχι τη μαζική, αλλά εκείνη των Premium μοτοσυκλετών.

Το μοντέλο που θα έρθει (;) σε ορίζοντα 18 μηνών έρχεται από το ..παρελθόν. Πίσω στο 2014, όταν παρουσιάστηκε και το πρωτότυπο LiveWire. Τότε, τα αριθμητικά δεδομένα στα χαρτιά ήταν αξιοπρεπή αλλά όχι και τόσο εντυπωσιακά. Βάρος στα 210 κιλά, τελική στα 150χλμ/ω, 74 ίπποι και κάτι λιγότερο από 100χλμ αυτονομία, ελάχιστη ειδικά για αμερικάνικες εξορμήσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα καταφέρει η Harley Davidson να ξεπεράσει τις ηλεκτρικές επιδόσεις του παρελθόντος σε τέτοιο βαθμό που να τη σώσει οικονομικά, ή μήπως το όλο εγχείρημα είναι μια βουτιά στο κενό; Θα μάθουμε σύντομα!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης