του Νίκου Βιτσιλάκη
Από την κυκλοφορία τoυ το 2014, το MT-07 κατάφερε να γίνει μια από τις πιο επιτυχημένες μοτοσυκλέτες της Yamaha όλων των εποχών, πετυχαίνοντας 80.000 πωλήσεις μέχρι σήμερα. Έτσι, πήρε τον τίτλο του μοντέλου της εταιρείας με τις περισσότερες πωλήσεις σε μοτοσυκλέτα πάνω από τα 125cc!
Φρεσκάρισμα
Για το 2018, οι σχεδιαστές έκαναν τις απαραίτητες επεμβάσεις για να φρεσκάρουν το best seller τους, Σχεδιαστικά θυμίζει ΜΤ-09 και αυτό είναι λίαν ευπρόσδεκτο…τόσο όσον αφορά στη σχεδίαση των πλαστικών όσο και στην αίσθηση της συνολικής ποιότητας.
Τα νέα στοιχεία που διαφοροποιούν το ΜΤ-07 προέρχονται από το μεγαλύτερο ΜΤ-09 και έχουν να κάνουν με νέο προβολέα, πίσω φωτιστικό σώμα, ρεζερβουάρ καυσίμου, μπροστινό φτερό και εισαγωγές αέρα, ενώ έχει αλλάξει και η θέση οδήγησης με τη χρήση μιας επανασχεδιασμένης σέλας, που πλέον αγκαλιάζει το δοχείο καυσίμου και είναι ενιαία για οδηγό και συνεπιβάτη.
Αλλαγές
Παράλληλα, το πιρούνι έχει δεχθεί νέες ρυθμίσεις για μια περισσότερο σπορ συμπεριφορά (αυτό είναι αλήθεια ότι το χρειαζόταν), ενώ το αμορτισέρ έχει αλλάξει και διαθέτει νέο ρυθμιστή για την απόσβεση επαναφοράς, κάτι που επιτρέπει στους αναβάτες να το ρυθμίζουν στα μέτρα τους και ανάλογα με τη χρήση και το οδηγικό τους στυλ.
Από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες
Το MT-07 είναι μια από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες γενικής χρήσης και δεν νομίζουμε ότι χρειαζόταν περισσότερες αλλαγές. Ευχάριστο οδηγικά και πολύ οικονομικό σε κατανάλωση, με έναν ζωντανό κινητήρα και όμορφη σχεδίαση, θέλει να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του και δεν δείχνει διάθεση για πειραματισμούς.
Όταν κάτι είναι καλό, δεν το πειράζεις, έτσι δεν είναι; Τώρα το γιατί η Yamaha επιμένει να το παρουσιάζει σαν τη σκοτεινή πλευρά της Ιαπωνίας, ειλικρινά δεν ξέρουμε τι να σας απαντήσουμε.
Δείτε το video που ακολουθεί και θα καταλάβετε..