Του Νίκου Βιτσιλάκη
Με μια κοινή ανακοίνωση που έγινε το Σάββατο 3/6 κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών για τους αγώνες MotoGP στο Mugello, η Triumph και η FIM μας αποκάλυψαν την οριστική τους συμφωνία για χρήση κινητήρων της αγγλικής φίρμας στην κατηγορία Moto2 από το 2019!
Συμμετοχή, έστω και μόνο με κινητήρα!
Είχε συζητηθεί στο πρόσφατο παρελθόν και δεν ήταν κάτι επιβεβαιωμένο, αλλά αυτή τη φορά η επίσημη ανακοίνωση είναι γεγονός και οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Moto2 θα αγωνίζονται με αγγλικό κινητήρα. Πρόκειται για μια υπερκυβισμένη έκδοση του γνωστού και καταξιωμένου τρικύλινδρου κινητήρα της Daytona 675R, που έχει προσφέρει νίκες στην εταιρία στο πρόσφατο παρελθόν, συγκεκριμένα σε Isle of Man TT, Daytona 200 και βρετανικό πρωτάθλημα Supersport κατά τις αγωνιστικές σεζόν 2014 και 2015. Είναι μάλιστα ο ίδιος κινητήρας που χρησιμοποιείται από τις Street Triple S/R/RS του 2017 και ο οποίος αναμένεται να δεχθεί τις απαιτούμενες περιποιήσεις από το αγγλικό εργοστάσιο για να προσφέρει περισσότερο αγωνιστικές επιδόσεις.
Η συμφωνία έχει τριετή ισχύ, όπερ σημαίνει ότι από 2019 έως και 2021 ο αγγλικός τρικύλινδρος θα πάρει τη θέση του ιαπωνικού τετρακύλινδρου της Honda. Στο video που ακολουθεί μπορείτε να ακούσετε τον ήχο του εν λόγω κινητήρα, που αποδεικνύεται λίαν εθιστικός!
Του Νίκου Βιτσιλάκη
Με μια κοινή ανακοίνωση που έγινε το Σάββατο 3/6 κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών για τους αγώνες MotoGP στο Mugello, η Triumph και η FIM μας αποκάλυψαν την οριστική τους συμφωνία για χρήση κινητήρων της αγγλικής φίρμας στην κατηγορία Moto2 από το 2019!
Συμμετοχή, έστω και μόνο με κινητήρα!
Είχε συζητηθεί στο πρόσφατο παρελθόν και δεν ήταν κάτι επιβεβαιωμένο, αλλά αυτή τη φορά η επίσημη ανακοίνωση είναι γεγονός και οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Moto2 θα αγωνίζονται με αγγλικό κινητήρα. Πρόκειται για μια υπερκυβισμένη έκδοση του γνωστού και καταξιωμένου τρικύλινδρου κινητήρα της Daytona 675R, που έχει προσφέρει νίκες στην εταιρία στο πρόσφατο παρελθόν, συγκεκριμένα σε Isle of Man TT, Daytona 200 και βρετανικό πρωτάθλημα Supersport κατά τις αγωνιστικές σεζόν 2014 και 2015. Είναι μάλιστα ο ίδιος κινητήρας που χρησιμοποιείται από τις Street Triple S/R/RS του 2017 και ο οποίος αναμένεται να δεχθεί τις απαιτούμενες περιποιήσεις από το αγγλικό εργοστάσιο για να προσφέρει περισσότερο αγωνιστικές επιδόσεις.
Η συμφωνία έχει τριετή ισχύ, όπερ σημαίνει ότι από 2019 έως και 2021 ο αγγλικός τρικύλινδρος θα πάρει τη θέση του ιαπωνικού τετρακύλινδρου της Honda. Στο video που ακολουθεί μπορείτε να ακούσετε τον ήχο του εν λόγω κινητήρα, που αποδεικνύεται λίαν εθιστικός!