Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Όταν πριν από περίπου δύο μήνες η Suzuki ανακοίνωσε την αποχώρησή της από το Παγκόσμιο ΠρωτάθλημαΗ Suzuki αποσύρθηκε από όλους τους αγώνες με στόχο να επενδύσει σε νέες τεχνολογίες. MotoGP ταρακούνησε τον κόσμο της μοτοσικλέτας. Μία από τις αναφορές της ανακοίνωσης τότε της Suzuki ήταν στη συγκέντρωση πόρων σε άλλους τομείς της παραγωγής προκειμένου να επενδύσει σε νέες τεχνολογίες για να μπορέσει να ακολουθήσει τις εξελίξεις.
Τον τελευταίο χρόνο η Suzuki δεν μας έχει δείξει πολλά νέα μοντέλα ή σχέδια για τη μελλοντική της γκάμα, ωστόσο ανάμεσα στα λίγα που έχουν διαρρεύσει περιλαμβάνουν και την ηλεκτροκίνηση. Απόδειξη αυτού είναι η διαρροή σχεδίων για ένα νέο ηλεκτρικό Burgman πάνω στο οποίο δουλεύει η Suzuki. Το ηλεκτρικό αυτό scooter ανήκει στην κατηγορία των 125cc, χωρίς ακόμα να έχουμε κάποιο τεχνικό στοιχείο.
Επιδόσεις στα επίπεδα των 125cc scooter
Από τα σχέδια μπορούμε να διακρίνουμε το σωληνωτό πλαίσιο της μοτοσικλέτας, το σύστημα ηλεκτροκίνησης και την μπαταρία. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στην αρχή του ψαλιδιού και η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από τη σέλα, ενώ η μετάδοση φαίνεται να γίνεται με ιμάντα. Δεν γνωρίζουμε την απόδοση του scooter, αλλά μπορούμε να εικάσουμε ότι θα είναι κοντά στα επίπεδα του Yamaha E01 με ισχύ κοντά στους 11 ίππους και τελική ταχύτητα πάνω από 60Km/h με την αυτονομία να αγγίζει τα 100 χιλιόμετρα.
Η Suzuki έχει μείνει πίσω όσον αφορά τον εξηλεκτρισμό από τα μεγάλα εργοστάσια και πρέπει να επιταχύνει τις διαδικασίες. Έχουμε δει ήδη την Yamaha να παρουσιάζει δύο ηλεκτρικά Scooter, το Neo’s και το E01, την Honda να παραδίδει το ηλεκτρικό PCX στην Ιαπωνία, την BMW να έχει ήδη στα καταστήματα το CE-04 και την KTM να είναι έτοιμη να παρουσιάσει το πρώτο της e-Duke. Αναμένουμε σύντομα εξελίξεις από το μεγάλο ιαπωνικό εργοστάσιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κόντρα επιτάχυνσης: Lamborghini Aventador SVJ εναντίον Suzuki Hayabusa. Σε ποιον ποντάρετε;
Suzuki Motorcycles: Ώρα για οδήγηση