Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Ο ΠΑΣΕΕΕΔ, Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εμπόρων Εισαγωγέων Επισκευαστών Δικύκλων στέκεται στο πλευρό Πολλά θετικά μπορεί να φέρει το συγκεκριμένο μέτροτης πρότασης που κατέθεσε η κυβέρνηση για ισοδυναμία του διπλώματος αυτοκινήτου (Β) με εκείνο της μοτοσικλέτας (A1).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Σύνδεσμος θεωρεί πολύ θετικό το μέτρο, καθώς θα κάνει πιο εύκολα προσβάσιμη τη μοτοσικλέτα σε μεγαλύτερο κοινό με απλό και οικονομικό τρόπο. Θα ωφελήσει οικονομικά και περιβαλλοντικά την κοινωνία, ενώ θα βοηθήσει στη μείωση των ατυχημάτων.

Γυναίκες και άντρες θα επωφεληθούν από το νέο μέτρο

Ισοδυναμία με μικρές προϋποθέσεις ζητάει η ΠΑΣΕΕΕΔ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρόλα αυτά, ο ΠΑΣΕΕΕΔ έχει και κάποιες προτάσεις για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να γίνει η Στα αυτόματα scooter  να μη θεσπιστεί καμία προϋπόθεση στην ισοδυναμίασυγκεκριμένη μετάβαση. Οι προτάσεις είναι: ισοδυναμία διπλώματος Β με AM (μοτοποδήλατα 50κ.εκ.) χωρίς ηλικιακές προϋποθέσεις, κάτι που ισχύει στην Ευρώπη εδώ και χρόνια. Οι κάτοχοι διπλώματος ΑΜ και Β θα μπορούν να οδηγήσουν δίκυκλο της κατηγορίας Α1 (125κ.εκ.) χωρίς προϋποθέσεις.

Επίσης, για τα αυτόματα scooter μέχρι 125 κ.εκ. να μην υπάρχουν προϋποθέσεις στην ισοδυναμία διπλώματος Β με Α1. Τέλος, για τα δίκυκλα με ταχύτητες 125 κ.εκ. οι κάτοχοι διπλώματος Β να έχουν 3 έτη εμπειρίας και να έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 24 ετών.

Η ΠΑΣΕΕΕΔ προτείνει επίσης να θεσπιστεί η σύσταση χρήσης κράνους και όχι η υποχρέωση στη νέα κατηγορία μοτοποδηλάτων 25 Km/h, όπως ισχύει στα ηλεκτρικά ποδήλατα και πατίνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οδήγηση μοτοσικλέτας με δίπλωμα αυτοκινήτου – Πέντε πράγματα που πρέπει να ξέρεις

Τι τρέχει με την ισοδυναμία διπλώματος αυτοκινήτου/μοτοσικλέτας;

Τέσσερα εργοστάσια μοτοσικλέτας ανοίγουν την πόρτα στην ηλεκτροκίνηση

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης