Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Από την πρώτη στιγμή που η Ducati ανακοίνωσε τη σειρά επεισοδίων World Ducati Premiere 2022 για να μας Το DesertX είναι το πρώτο μοντέλο στην γκάμα της Ducati με τροχό 21 ιντσών εμπρός!παρουσιάσει τα νέα μοντέλα για τη νέα χρονιά, το πρώτο που ανυπομονούσαμε να δούμε ήταν το DesertX. Τελικά, ο χρόνος πέρασε και τελικά ήρθε η ώρα να δούμε την τελική μορφή του πρώτου μοντέλου της Ducati για σκληρή χρήση εκτός δρόμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχεδιαστικά το νέο DesertX δεν είχε κάποια έκπληξη από αυτό που περιμέναμε. Ξεχωρίζει φυσικά το εμπρός μέρος με τους δύο στρογγυλούς LED προβολείς με τα χαρακτηριστικά DRL φώτα ημέρας. Ο χρωματισμός για την ώρα είναι ένας, στο λευκό, με κόκκινες/γκρι πινελιές. Το ρεζερβουάρ είναι σχετικά λεπτό, το ίδιο και η θέση οδήγησης στο σημείο της σέλας, ενώ στο πίσω μέρος η Ducati δίνει διάφορες επιλογές στον αναβάτη. Για παράδειγμα, αν ταξιδεύει μόνος του ο οδηγός μπορεί να αφαιρέσει το πίσω κάθισμα και να τοποθετήσει είτε κάποιες αποσκευές, είτε ένα επιπλέον ρεζερβουάρ για μεγαλύτερη αυτονομία.

Φτιαγμένο για να κατακτήσει κάθε χωμάτινη διαδρομή, ακόμα και την έρημο!

Αναβαθμισμένος και ελαφρύτερος L2 Desmo κινητήρας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στον κινητήρα, το DesertX χρησιμοποιεί το γνωστό Testastretta δικύλινδρο L2 σύνολο των 937 κ.εκ. το οποίο Ο κινητήρας είναι κατά 1,7 κιλά ελαφρύτερος σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση.αποδίδει 110 ίππους και 92Nm ροπής. Τη διαχείριση του κινητήρα έχει αναλάβει σύγχρονο σύστημα ψεκασμού με ECU, ενώ συνοδεύεται με κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο χρησιμοποιεί τεχνολογία quickshifter για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων. Φυσικά, το DesertX διαθέτει μια πλούσια γκάμα ηλεκτρονικών έχοντας έξι διαφορετικές επιλογές οδήγησης (Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro και Rally) με τις δύο από αυτές να είναι αποκλειστικά για χρήση εκτός δρόμου.

Μαζί με όλα αυτά έχουμε σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, σύστημα ελέγχου της σούζας, σύστημα ελέγχου στο φρένο του κινητήρα, σύστημα αυτόματης ρύθμισης ταχύτητας ταξιδιού (Cruise Control) και ρυθμιζόμενο ABS στροφής στα φρένα.

Η TFT οθόνη είναι κάθετα τοποθετημένη για καλύτερη ορατότητα όταν οδηγείς όρθιος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλαίσιο χωροδικτύωμα με έμφαση στην ανθεκτικότητα και την ευελιξία

Η Ducati έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με το πλαίσιο του DesertX το οποίο είναι ατσάλινο σωληνωτό Η Ducati έχει ετοιμάσει και κατάλληλο ρουχισμό που συνοδεύει την DesertX με μπουφάν και παντελόνι στα χρώματα της μοτοσικλέτας.χωροδικτύωμα και έπρεπε να ταιριάξει στις εκτός δρόμου δυνατότητες της. Οι αναρτήσεις είναι της KYB με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 46mm εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω με αρκετά μεγάλες διαδρομές και φυσικά πλήρως ρυθμιζόμενα. Στα φρένα η Brembo έχει αναλάβει δράση με δύο δίσκους 320mm εμπρός και ακτινικές δαγκάνες M50 και έναν δίσκο 265mm πίσω. Το βάρος της μοτοσικλέτας έχει περιοριστεί στα 202 κιλά, ενώ οι τροχοί είναι 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω.

Στον εξοπλισμό έχουμε μια κάθετα τοποθετημένη έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών η οποία δίνει δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω smartphone και έχει ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης στροφή/στροφή. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 21 λίτρα, ενώ με τη χρήση του έξτρα ρεζερβουάρ στο πίσω μέρος ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του ακόμα 8 λίτρα καυσίμου.

Η τιμή της μοτοσυκλέτας δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή, ενώ άγνωστη είναι και η ημερομηνία διάθεσής της. Το πιθανότερο πάντως είναι να έρθει στο δεύτερο εξάμηνο του 2022.

Η παρουσίαση του DesertX της Ducati.

 

Το έξτρα ρεζερβουάρ των 8 λίτρων στο πίσω μέρος.

Δεν είναι φτιαγμένο μόνο για χώμα και έρημο, πάει και στην άσφαλτο!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στο Dubai θα παρουσιαστεί η νέα Ducati DesertX

Ο Pecco Bagnaia εξελίσσει τη νέα Ducati Panigale V4S του 2022

Το ανθρακονημάτινο όνειρο της Ducati

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης