Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Το 2018 η Yamaha παρουσίασε και κυκλοφόρησε την πρώτη της τρίκυκλη μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτα Μαζί με τη Yamaha είχαν πειραματιστεί σε τρίκυκλες μοτοσικλέτες η Kawasaki και η Honda.και εντυπωσίασε τον κόσμο των δύο τροχών με το ιδιαίτερο Niken. Πολλές ήταν οι εταιρίες που πειραματίστηκαν πάνω σε ένα παρόμοιο project, ωστόσο καμία από τις δημοφιλής μάρκες δεν προχώρησε τελικά στην παραγωγή μια τρίκυκλης μοτοσικλέτας προκειμένου να σταθεί δίπλα στο Niken της Yamaha.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Aprilia ήταν από τις εταιρίες που είχαν ξεκινήσει μια προσπάθεια πίσω στο 2020. Τότε το εργοστάσιο από το Noale είχε πειραματιστεί πάνω στο μοντέλο Mana 850 τοποθετώντας ένα σύστημα ανάρτησης με δύο τροχούς εμπρός παρόμοιο με εκείνο της Yamaha. Από ότι φαίνεται η Aprilia δεν ξέχασε το συγκεκριμένο project καθώς διέρρευσαν νέα σχέδια με μια φρέσκια προσέγγιση της εταιρίας πάνω στην τρίκυκλη μοτοσικλέτα της.

Διαφορετική προσέγγιση στην εμπρός ανάρτηση σε σχέση με το Yamaha Niken.

Η Aprilia, με την βοήθεια της Piaggio, έχει τεχνογνωσία στα συστήματα δύο τροχών εμπρός. Στα σχέδια που δόθηκαν στη δημοσιότητα έχουμε ένα παραλληλόγραμμο σύστημα ανάρτησης το οποίο είναι δανεισμένο από το MP3 scooter της Piaggio. Η διαφορά στην μοτοσικλέτα της Aprilia είναι στα ψαλίδια τα οποία έχουν νέα σύνδεση η οποία βοηθάει τα πιρούνια της ανάρτησης να αναρτούν το τρίκυκλο. Σημαντική αλλαγή έχουμε και στην κεντρική σύνδεση του συστήματος με το τιμόνι για να ενισχυθεί το πιο χαμηλό τμήμα της ανάρτησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα βασίζεται στο MP3 της Piaggio.

Κινητήρας από το RS660

Όσον αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας ακόμα δεν έχουμε κάποια ενημέρωση. Η πλατφόρμα του κινητήρα 660 της Aprilia είναι ιδανική και για αυτό το project.Μπορούμε ωστόσο να εικάσουμε ότι ο κινητήρας που θα χρησιμοποιεί η τρίκυκλη μοτοσικλέτα θα είναι ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά των 660 κ.εκ. που συναντάμε στα RS660, Tuono 660 και Tuareg 660. Το μηχανικό σύνολο είναι ικανό να αποδώσει 100 ίππους, νούμερο εξαιρετικά ικανοποιητικό για τη φιλοσοφία της μοτοσικλέτας, ενώ συνοδεύεται με ένα ισχυρό πακέτο ηλεκτρονικών που σίγουρα θα ταιριάζουν σε μια τόσο σύγχρονη και φουτουριστική μοτοσικλέτα. Θα περιμένουμε τους επόμενους μήνες να δούμε αν η Aprilia δώσει στη δημοσιότητα ακόμα περισσότερες πληροφορίες για το νέο αυτό μοντέλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιθανότερο σενάριο είναι η χρησιμοποίηση του δικύλινδρου κινητήρα 660 κ.εκ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νέος κινητήρας από την Piaggio σε συνεργασία με την Zongshen

Η Aprilia ετοιμάζει Factory έκδοση του Tuono 660

Τρεις τροχοί και τρεις λόγοι να αποκτήσεις αυτό το Yamaha

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης