Είναι επίσημο, το υβριδικό PCX που είδαμε πρώτη φορά στο Tokyo Motor Show του 2017 έρχεται το Σεπτέμβριο στην αγορά. Όχι στην ευρωπαϊκή όμως…
Η πληροφορία προέρχεται από την παγκόσμια ιστοσελίδα της Honda: “Την Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018 η Honda θα κυκλοφορήσει στο εμπόριο το πρώτο υβριδικό scooter μαζικής παραγωγής”, γράφει και συνεχίζει “ένα PCX που τροφοδοτείται από θερμικό κινητήρα eSP 124cc και 9kW, υποστηριζόμενοΠρώτη η Honda έβαλε start & stop, πρώτη και υβριδική τεχνολογία! από ηλεκτροκινητήρα 1.4kW!”. Εμείς σας τα είχαμε γράψει εδώ , απλά να σημειώσουμε ότι η “πρωτιά” αφορά ένα δίτροχο υβριδικό, γιατί τρίτροχο υβριδικό scooter είχε παρουσιαστεί στο παρελθόν, όπως θα δούμε παρακάτω. Η καλή είδηση είναι αυτή, η κακή είδηση είναι ότι το PCX Hybrid προορίζεται μόνο για τους Ιάπωνες. Δυστυχώς αυτό το οικολογικό και οικονομικό scooter προορίζεται μόνο για την τοπική αγορά, με στόχο τις 2.000 πωλήσεις για τον πρώτο χρόνο και δεν θα έρθει στην Ευρώπη τουλάχιστον μέσα στο 2019.
Αυτή είναι μια –όχι ευχάριστη- εξέλιξη, ειδικά για τους Ευρωπαίους, οικολογικά ευαίσθητους σκουτερίστες, που θα επιθυμούσαν να χρησιμοποιούν ένα τέτοιο δίτροχο, ειδικά τη στιγμή που είναι φτιαγμένο από τον Νο1 κατασκευαστή στον κόσμο. Το Honda PCX, να υπενθυμίσουμε, ότι είχε εισαγάγει το σύστημα Start & Stop για πρώτη φορά πάνω σε δίτροχο μαζικής παραγωγής το 2010, ενώ τώρα η Honda, οκτώ χρόνια μετά, πηγαίνει ένα βήμα παραπάνω. Για την ιστορία να πούμε ότι το πρώτο υβριδικό scooter παραγωγής ήταν τρίτροχο, το Piaggio MP3 Hybrid, το οποίο σταμάτησε να παράγεται λόγω του ότι δεν περπάτησε εμπορικά.
Η τιμή του Honda PCX 125 Hybrid ανακοινώθηκε στα 432.000 γιεν Ιαπωνίας, κοντά στις 3,5 χιλιάδες ευρώ, με την κατανάλωσή του να είναι μόλις 2,5% χαμηλότερα από ένα συμβατικό PCX! Η επίσημη ανακοίνωση αναφέρει για το PCX Hybrid μέγιστη ισχύ 10,4kW (14,1Ηp στο σύνολο) με 9kW από το Kάποια στιγμή θα έρθει και στην Ευρώπη..συμβατικό κινητήρα και 1,4kW από τον ηλεκτρικό που τον υποβοηθά και μέγιστη ροπή 14Nm στις 6.500rpm. Για το συμβατικό PCX 125 οι αντίστοιχες τιμές είναι 9kW (12,2Ηp) και μέγιστη ροπή 11,8Nm στις 5.000rpm. Το βάρος του “υβριδίου” θα είναι 5 κιλά παραπάνω, ενώ θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Βιετνάμ.
Άρα θα πρόκειται για ένα ελαφρώς οικονομικότερο και ταχύτερο PCX, ενώ το σημαντικό είναι ότι γίνεται ένα πρώτο βήμα –έστω και σε τοπικό επίπεδο, στη γιαπωνέζικη αγορά– για ένα scooter που γεφυρώνει τους συμβατικούς με τους ηλεκτρικούς κινητήρες.
Πηγή scooternet.gr