του Νίκου Βιτσιλάκη

H απόλυτη τουριστική ναυαρχίδα της Honda δέχεται βελτιώσεις που την καθιστούν πιο εύκολη στο χειρισμό και πιο άνετη στο ταξίδι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 2018 η μοτοσυκλέτα είχε ανασχεδιαστεί ριζικά και είχε ελαφρύνει σημαντικά, αποκτώντας νέο πλαίσιο, νέα ανάρτηση μπροστά, σύστημα Apple CarPlay, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, Smart Key, τέσσερα οδηγικά προγράμματα, Hill Start Assist, σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC), τετραβάλβιδες κεφαλές στον επίπεδο 6κύλινδρο κινητήρα και αυξημένη ιπποδύναμη (125 από 116Hp). Περισσότερα και αναλυτικότερα μπορείτε να δείτε εδώ

Οι αλλαγές

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για το 2020 η μοτοσυκλέτα έχει δεχθεί αναβαθμίσεις στη λειτουργία του ψεκασμού και του κιβώτιου διπλού συμπλέκτη (DCT), που σκοπό έχουν να προσφέρουν καλύτερο έλεγχο στον αναβάτη όταν κινείται με πολύ χαμηλές ταχύτητες. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως έχουμε να κάνουμε με μεγάλο βάρος, που ανάλογα με την έκδοση κυμαίνεται από τα 365 έως τα 383 κιλά!

Επιπρόσθετα, η χλιδάτη έκδοση Tour έχει νέο σετάρισμα στην ανάρτηση και μεγαλύτερες χειρολαβές συνεπιβάτη, προκειμένου να γίνει ακόμα πιο άνετη στην πολύωρη οδήγηση. Η ίδια έκδοση εφοδιάζεται πλέον και με προβολείς ομίχλης στο βασικό της εξοπλισμό, όπως επίσης και με δεύτερη θύρα USB.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πέραν αυτών καμμία άλλη αλλαγή, απλά στη γκάμα προστέθηκαν δύο νέοι χρωματισμοί.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης