του Νίκου Βιτσιλάκη

Πριν από ακριβώς έναν μήνα σάς είχαμε αποκαλύψει εδώ την άφιξη ενός ριζικά ανανεωμένου Gold Wing και να που λίγες μέρες πριν από το Μιλάνο η Honda μας επιβεβαιώνει δημοσιεύοντας φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά της τουριστικής της ναυαρχίδας.


​6 κύλινδροι, 1.832 κυβικά, 125 ίπποι, 365+ κιλά..

Σχεδιασμένη εξαρχής αυτή η υπερ-τουριστική κατασκευή, δείχνει να είναι και πιο συμπαγής και αρκετά ελαφρύτερη. Ο κινητήρας της είναι νέος, πάντα επίπεδος εξακύλινδρος, διαθέτοντας πλέον τετραβάλβιδες κεφαλές, ηλεκτρονικό γκάζι και αποδίδοντας 125 ίππους, δηλαδή περίπου εννέα περισσότερους από πριν. Υπάρχουν τέσσερα προγράμματα οδήγησης, κατ’ επιλογήν σύστημα ελέγχου ροπής, για να βγάζει ομαλά τη δύναμή της στον δρόμο, συνδυασμένη λειτουργία φρένων και Hill Start Assist, για να ξεκινάει εύκολα στις ανηφόρες. Το πλαίσιο είναι επίσης νέο, περιμετρικό και αλουμινένιο, ενώ το μεγάλο νέο έχει να κάνει με την μπροστινή ανάρτηση, που απαρτίζεται από διπλά ψαλίδια! Πίσω υπάρχει μονόμπρατσο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ, με την ανάρτηση να ελέγχεται ηλεκτρικά όσον αφορά στις ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται ηλεκτρική ζελατίνα, έξυπνο κλειδί (Smart Key), συνδεσιμότητα bluetooth και λειτουργία Apple CarPlay. Διαθέσιμο θα είναι επίσης και το ολοκαίνουργιο, τρίτης γενιάς, 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT).

Από το 2018, το GL1800 Gold Wing χαράζει μία νέα πορεία και αποκτά εντελώς νέα μορφή. Με βάση τον εντυπωσιακό εξακύλινδρο κινητήρα με την κτηνώδη ροπή παραμένει η πολυτελής τουριστική ναυαρχίδα της Honda, εξοπλισμένη με στοιχεία που επιτρέπουν σε δύο άτομα να ταξιδεύουν με χαρακτηριστική άνεση.

Απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό και, σύμφωνα με την ίδια τη Honda, το νέο Gold Wing αισθάνεται πλέον το ίδιο καλά σε καθημερινές μετακινήσεις σε πόλη ή/και ανοιχτό δρόμο, υπονοώντας εμμέσως πλην όμως σαφώς ότι έχει εξελιχτεί σε μοτοσυκλέτα για κάθε χρήση και όχι μόνο για διηπειρωτικές διαδρομές. Η εξοικονόμηση βάρους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο φτάνει τα 48 κιλά, επαληθεύοντας, έστω εν μέρει, τα λόγια του κατασκευαστή. Με βάση τον ίδιο κινητήρα και πλαίσιο, το νέο Wing θα είναι διαθέσιμο στη βασική έκδοση GL1800 Gold Wing και στην αντίστοιχη Tour, που διακρίνεται από τη μεγαλύτερη ζελατίνα και την πολυθρονάτη σέλα συνεπιβάτη με την ενσωματωμένη μπαγκαζιέρα.

Στο video μπορείτε να ανακαλύψετε το νέο Gold Wing μέσα από ένα ταξίδι στο παρελθόν: