του Νίκου Βιτσιλάκη
Με το σκεπτικό ότι οι αγώνες motocross και supercross (ειδικά αυτοί) κρίνονται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στις εκκινήσεις, η Honda αποφάσισε να προχωρήσει σε μια σημαντική αναβάθμιση στο μικρό της χωμάτινο όπλο. Έτσι, καλωσορίζουμε έναν τελείως νέο και ισχυρότερο κινητήρα, που για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου διαθέτει κεφαλή με δύο εκκεντροφόρους, αλλά και πλαίσιο 7ης γενιάς, που προέρχεται απευθείας από το θηριώδες CRF 450R.
Συνδυαστικά με τη δυνατότητα επιλογής απόδοσης κινητήρα που διαθέτει το νέο 250R, οι αναβάτες ΜΧ θα έχουν στα χέρια τους μια μοτοσυκλέτα που θα θερίζει από πλευράς επιταχύνσεων ακόμα και βαθιά μέσα στο κόκκινο (λέγε με ..στροφάρισμα). Η όλη εξέλιξη του νέου μοντέλου έγινε από το τμήμα R&D του αγωνιστικού τμήματος HRC (Honda Racing), δείχνοντας τη σημασία που έδωσαν οι ιάπωνες στο όλο πρότζεκτ. Η διάθεση του νέου CRF θα είναι άμεση στις ΗΠΑ και κατά φθινόπωρο μεριά και στην Ευρώπη.
Στις φωτογραφίες μπορείτε να το δείτε και στα video που ακολουθούν να το ..ακούσετε!