Στο πρόσφατο Tokyo Motorcycle Show η Honda έδειξε μέρος των μελλοντικών της προθέσεων παρουσιάζοντας δύο ηλεκτρικά motocross, ένα δικό της και ένα της θυγατρικής Mugen!

Τα πρωτότυπα που παρουσιάστηκαν στην Ιαπωνία αποτελούν την απόδειξη ότι η Honda προετοιμάζεται για μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στο πολύ εγγύς μέλλον. Και η υπογραφή της Mugen στο ένα εξ αυτών δείχνει ότι και στα ηλεκτρικά σηκώνει βελτιώσεις. Μην απορείτε γιατί πίσω από τον κατασκευαστή/βελτιωτή Mugen κρύβεται ο γιος του Soichiro Honda, ναι, του ανθρώπου που ίδρυσε τη Honda! Ας δούμε, όμως, πιο αναλυτικά αυτά τα δύο νέα ηλεκτρικά πρωτότυπα μοντέλα:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Honda CR Electric Prototype

Το ηλεκτρικό CR χρησιμοποιεί ένα CRF250R ως βάση, αλλά στη θέση του τετράχρονου κινητήρα των 249cc υπάρχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Παρότι η εταιρεία κράτησε το στόμα της κλειστό όσον αφορά σε τεχνικά χαρακτηριστικά και νούμερα επιδόσεων, εμάς μας αρκεί η πρόθεση του μεγαλύτερου κατασκευαστή στον κόσμο να μπει σοβαρά στον χώρο των ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών. Δεν ξέρουμε πότε αυτό θα γίνει πραγματικότητα, με την ίδια τη Honda να ρίχνει στάχτη στα μάτια μας λέγοντας ότι δεν υπάρχουν σχέδια για έκδοση παραγωγής αυτήν τη στιγμή. Εμείς, από τη μεριά μας, αυτό που πιστεύουμε είναι πως δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μugen E.Rex

Μοντέλο ίδιο με το ηλεκτρικό Honda CR, εκτός του «κουστουμιού» και των χρωμάτων, που μάλλον πρέπει να το θεωρήσουμε σαν παραγωγής. Το σίγουρο είναι ότι η θυγατρική Mugen κάνει δουλειά εξέλιξης αθόρυβα και είχαμε αναφερθεί σχετικά με άρθρο μας εδώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Να τονίσουμε σε όσους δεν το ξέρουν, ότι η Mugen με τις supersport ηλεκτρικές κατασκευές της είναι η νικήτρια των τελευταίων πέντε ετών στην κατηγορία των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών TT Zero στο Isle of Man. Οι Mugen Shinden, όπως ονομάζονται, εκτός από εξαιρετικές επιδόσεις έχουν και εμφάνιση που διαφέρει. Εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στο θρυλικό «Νησί του Ανθρώπου» το 2012 και έκτοτε μαζεύουν τη μία νίκη πίσω από την άλλη. Η ιπποδύναμη του κινητήρα φτάνει τους 160 ίππους και διαθέτει τεράστια μπαταρία 370Volt με τεχνολογία ιόντων λιθίου.

Από τις φωτογραφίες μπορούμε εύκολα να διακρίνουμε πως πηγή σχεδιαστικής έμπνευσης του CR Electric είναι η σειρά motocross μοντέλων CR/CRF της Honda, ενώ από την άλλη πλευρά η Mugen έκανε το δικό της E.Rex να μοιάζει περισσότερο με τα ασφάλτινα αγωνιστικά μοντέλα της.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης