του Νίκου Βιτσιλάκη

Τριάντα χρόνια πέρασαν από τότε που δημιουργήθηκε η σειρά Africa της Honda, όταν το 1988 παρουσιάστηκε η θρυλική -πλέον- XRV 650 βαμμένη στα πολεμικά χρώματα του HRC, δηλαδή του αγωνιστικού τμήματος της εταιρείας. Και σήμερα, η ιστορία επαναλαμβάνεται με τον ερχομό της νέας Africa Adventure Sports, που είναι στα ίδια χρώματα και με αυξημένη διάθεση για ταξίδια και περιπέτεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καλή, χρυσή και άγια η Africa Twin 1000 που μας ήρθε το 2016, αλλά η εμπορική πορεία της δεν ήταν αυτή που αναμενόταν και κάτι έπρεπε να γίνει. Στη βασική της έκδοση αναβαθμίστηκε αρκετά για το 2018, αποκτώντας διαχείριση κινητήρα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι (Throttle By Wire), τέσσερα προγράμματα οδήγησης, traction control με διευρυμένες παραμέτρους, νέα σχεδίαση σε εισαγωγή και εξαγωγή για καλύτερη απόκριση στις μεσαίες στροφές, ρυθμιζόμενο πιρούνι και αναβαθμισμένο πίνακα οργάνων κατακόρυφης διάταξης.

Δίπλα της θα έχει στο εξής και την έκδοση Adventure Sports, για την οποία σας μιλήσαμε στην εισαγωγή του άρθρου, η οποία επιπρόσθετα των παραπάνω αλλαγών φέρει ρεζερβουάρ αυξημένης χωρητικότητας κατά 5,4 λίτρα, μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, ψηλότερη θέση οδήγησης, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, θερμαινόμενα γκριπ, παροχή 12V, τεράστια αλουμινένια ποδιά κινητήρα, ψηλότερη ζελατίνα, μεγαλύτερης επιφάνειας μασπιέ και μια περιμετρική σιδεριά που προστατεύει τα πλαστικά του φέρινγκ και τον διπλό προβολέα. Η σέλα έχει αλλάξει, προκειμένου να προσφέρει στον οδηγό μια πιο όρθια θέση σώματος και με γνώμονα την ξεκούραστη πολύωρη οδήγηση, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει πλέον και σύστημα αλλαγής ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη (quickshifter). 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


​Όταν σημασία έχει το ταξίδι και όχι ο προορισμός..

Από πλευράς κινητήρα, απλό και περιπετειώδες μοντέλο έχουν αποκτήσει νέα εξάτμιση και φιλτροκούτι, που σε συνδυασμό με τις προαναφερθείσες αλλαγές προσφέρουν μεν την ίδια με πριν ιπποδύναμη (95Hp), πλην όμως με πιο γεμάτη λειτουργία στις μεσαίες στροφές, άρα και καλύτερες ρεπρίζ. Θα μπορούσαν κάλλιστα να δώσουν μερικά άλογα παραπάνω οι Ιάπωνες μηχανικοί, περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους. Βλέπετε, ο ανταγωνισμός έχει ξεφύγει αρκετά και αυτό είναι κάτι που ευτυχώς ή δυστυχώς λαμβάνεται σοβαρά υπ’ όψιν από τους περισσότερους υποψήφιους αγοραστές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης