Το concept μας ήταν γνωστό, καθώς επίσης και το μέλλον της άμεσης παραγωγής του. Η εφετινή EICMA έφερε την επιβεβαίωση και επί ευρωπαϊκού εδάφους, με πληροφόρηση διά στόματος του προέδρου της Harley–Davidson, κ. McAllister.
Σημείο αναφοράς του πάλαι ποτέ αμερικανικού ονείρου είναι το πλαίσιο, με τις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Showa. Στόχος είναι η όσο το δυνατό μεγαλύτερη ευελιξία, με τον ηλεκτροκινητήρα και τις μπαταρίες λιθίου να τοποθετούνται χαμηλά, με το πακέτο των περιφερειακών πέρα από το όνομα της Showa στις αναρτήσεις να έχει και αυτό της Brembo, συνεισφέροντας στο βέλτιστο στήσιμο της μοτοσυκλέτας.
Φυσικά σε μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα δεν λείπουν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Το LiveWire έχει το «πακέτο», το οποίο χαρακτηρίζεται από επτά modes οδήγησης, εκ των οποίων τα τρία τα ρυθμίζει ο αναβάτης. Δεν λείπουν το ABS και το TC, τα οποία είναι στον στάνταρ εξοπλισμό, σε σύμπνοια με τα ελαστικά Scorcher της σύμπραξης H-D/Michelin. Όλη η πληροφόρηση καταλήγει σε μια οθόνη TFT, της οποίας η κλίση ρυθμίζεται, ενώ πέραν των τυπικών ενδείξεων της μοτοσυκλέτας αποτελεί και το όργανο ελέγχου των συστημάτων μουσικής, πλοήγησης κ.τ.λ.
Με τη μοτοσυκλέτα να είναι ήδη στην τελική μορφή παραγωγής της οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 2019, με τις πρώτες παραδόσεις να έρχονται στο τέλος του ίδιου έτους. Όλα αυτά σε ένα project που ξεκίνησε το 2014 και θα κορυφωθεί το 2022 με μια πλήρη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοτοσυκλετών.
Μέλλον ή όχι, η ηλεκτροκίνηση είναι εδώ, αλλάζοντας τον χάρτη των κατασκευαστών ξεκινώντας με έναν από τους πλέον ισχυρούς εκφραστές της «απαρχαιωμένης» εσωτερικής καύσης. Δεν μένει παρά να δούμε πώς θα υποδεχθεί το κοινό αυτήν την αλλαγή του «κλασικού».