του Νίκου Βιτσιλάκη

Ένας νέος και άνευ περγαμηνών αναβάτης για την ομάδα της Tech3 στα MotoGP, που παίρνει τη θέση του άτυχου Jonas Folger και που κανείς δεν τον ξέρει!

Ή μάλλον, για να ακριβολογούμε, τον ξέρουν όσοι ασχολούνται ζεστά με το παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας, όπου και συμμετέχει τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία Moto2. Ο περί ου ο λόγος ονομάζεται Χαφίζ Σιαρίν, είναι 24 ετών από τη Μαλαισία, έχει αγωνιστεί 78 φορές στη Moto2 και έχει πετύχει να ανέβει στο βάθρο μόλις τις τρεις από αυτές, μία στη δεύτερη και δύο φορές στην τρίτη θέση. Παρ’ όλα αυτά, κατάφερε να του γίνει πρόταση από την ομάδα της Tech3 και αυτό σημαίνει πως θα τον δούμε εφέτος στην κορυφαία κατηγορία MotoGP να αγωνίζεται με ομόσταυλο τον Johann Zarco δίπλα στους Rossi, Μarquez, Dovizioso κ.λπ. Είναι γεγονός πως ούτε ο ίδιος δεν περίμενε να βρεθεί σε μια τόσο μεγάλη ομάδα δίπλα στην ελίτ των αθλητών του MotoGP, μια λογική εξήγηση έχει να κάνει με τη σημασία που θέλει να δώσει η Tech3 στην προσπάθεια του Zarco για τον τίτλο.

Θα ασχολούνται όλοι με τον Γάλλο και κανείς δεν θα μπορεί να τους πει κάτι στο τέλος της χρονιάς. Και όσον αφορά στον Χαφίζ, μια χαρά του έκατσε η όλη φάση, σιγά μην έχει περαιτέρω απαιτήσεις. Μακάρι να διαψευστούμε, αλλά μάλλον θα πρέπει να συνηθίσει τον ρόλο του κομπάρσου, τουλάχιστον για το 2018. Αφήστε που θα στοιχίσει και πολύ λιγότερα χρήματα σε σχέση με τον άμοιρο Folger.

Το Who is Who

Η αγωνιστική καριέρα του Hafizh ξεκίνησε στην πατρίδα του με αγώνες minimoto και τα επιτεύγματά του ήταν αρκετά για να τον χαρακτηρίσουν King of the Pocket Bikes, δηλαδή Βασιλιά των μοτοσυκλετών τσέπης. Η διεθνής του καριέρα άρχισε το 2010 με τη συμμετοχή του στο Asia Road Racing Championship, όπου το τέλος της σεζόν τον βρήκε να φιγουράρει στη 12η θέση της τελικής κατάταξης. Παρέμεινε εκεί και το 2011, όπου τα κατάφερε πολύ καλύτερα με μια 4η θέση στη συνολική βαθμολογία της χρονιάς. Το 2012 βρέθηκε να συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Moto2, ενώ σαν wildcard συμμετοχή πήρε το βάπτισμα του πυρός και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, πάντα στην ίδια κατηγορία (Moto2).

​Ο πρώτος Μαλαισιανός αναβάτης στην ιστορία του MotoGP είναι γεγονός!Αγωνίστηκε στον γύρο της πατρίδας του και αποκομίζοντας μια τρίτη θέση συγκέντρωσε το ενδιαφέρον πάνω του. To 2013 παρέμεινε στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κερδίζοντας δύο αγώνες και από το 2014 έγινε μόνιμο μέλος της ομάδας Petronas Raceline Malaysia στη Moto2 του παγκόσμιου ταχύτητας (MotoGP). Πέρασαν τρία χρόνια για να σταυρώσει θέση στο βάθρο, αφού μόλις το 2017 κατάφερε να ανέβει σε αυτό δύο φορές, πετυχαίνοντας μια 2η και μια 3η θέση. Η ενσωμάτωσή του το 2018 σε ομάδα της κορυφαίας κατηγορίας αποτελεί ιστορικό γεγονός, καθόσον είναι ο πρώτος Μαλαισιανός που (θα) συμμετέχει στην κορυφαία κατηγορία των MotoGP. Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε μερικές στιγμές από την καριέρα του μέχρι σήμερα