Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος
Όταν η Honda πίσω στο 2017 τόλμησε να παρουσιάσει την «τρελή» για την εποχή ιδέα ενός scooter με Το ADV 350 είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματισμούς, κόκκινο, ασημί και γκρι.δυνατότητες adventure μοτοσικλέτας όλοι έμειναν για λίγο παγωμένοι. Ήταν μια φανταστική ιδέα που σίγουρα κάποιος θα είχε σκεφτεί, αλλά κανείς δεν είχε πάρει το ρίσκο να υλοποιήσει. Φαντάζομαι ότι παρόμοια σιωπή επικράτησε στον κόσμο της τεχνολογίας όταν η ΙΒΜ πίσω στο 1992 παρουσίασε το πρώτο smartphone ή κάτι ανάλογο θα συνέβη όταν παρουσίασε κάποιος το Nexus ως τον πρώτο browser στον κόσμο.
Ο κοινός παρονομαστής πίσω από αυτές τις εκπληκτικές ιδέες και υλοποιήσεις είναι ένας και έχει να κάνει με το μέγεθος του κατασκευαστή. Η Honda είναι αδιαμφισβήτητα ένας από τους κορυφαίους «παίκτες» στον κόσμο της μοτοσικλέτας και δεν προκαλεί εντύπωση πως ήταν εκείνη που παρουσίασε πρώτη την X-ADV 750 για να ταράξει τα νερά με μια εντελώς νέα κατηγορία μοτοσικλετών.
Scooter περιπέτειας με κορυφαίο φινίρισμα
Έχοντας μελετήσει πλέον καλά τα βήματα εξέλιξης της X-ADV 750 και βλέποντας ότι το μοντέλο έχει γίνει Η ζελατίνα εμπρός ρυθμίζεται σε τέσσερις θέσεις με εύρος 133 χιλιοστά!δεκτό με ενθουσιασμό από το κοινό, η Honda αποφάσισε να δημιουργήσει και μια νέα, μικρότερη έκδοση του μοντέλου κατασκευάζοντας το ADV 350. Το νέο αυτό scooter δημιούργησε τεράστιες προσδοκίες σε όλους καθώς θα ήταν πιο προσιτό έχοντας όλα εκείνα τα δυναμικά στοιχεία του X-ADV και η Honda δεν απογοήτευσε κανέναν παραδίδοντας ένα εξαιρετικό μοντέλο, συνεχίζοντας την παράδοση που η ίδια έφτιαξε.
Εξαιρετικά άνετη η θέση του συνεπιβάτη με ποιοτικό αντιολισθητικό υλικό στη σέλα και μεγάλες χειρολαβές στήριξης.Το ADV 350 σχεδιαστικά είναι επηρεασμένο σε μεγάλο βαθμό από το μεγαλύτερο X-ADV. Κυριαρχούν σε όλη τη μοτοσικλέτα έντονες γωνίες και αιχμηρές γραμμές με την μάσκα εμπρός να έχει αρκετά μεγάλο όγκο για να προστατεύσει όσο το δυνατόν καλύτερα τον αναβάτη. Από ποιότητα και φινίρισμα το scooter της Honda ξεχειλίζει, ενώ αφήνει μια φουτουριστική αίσθηση παρότι οι γραμμές του «φωνάζουν» περιπέτεια. Όταν βρεθείς στη σέλα του ADV350 αμέσως σε κερδίζει η άνετη σέλα η οποία τοποθετεί το σώμα κοντά στο τιμόνι για άψογο έλεγχο. Το τιμόνι από την άλλη δίνει την εντύπωση μεγάλης adventure μοτοσικλέτας, το ίδιο και η TFT οθόνη πληροφοριών που έχεις μπροστά σου, ενώ τα πόδια έχουν αρκετό χώρο να κινηθούν εμπρός και πίσω. Συνολικά, το Honda είναι άνετο, όμορφο, με υψηλού επιπέδου ποιότητα κατασκευής, ενώ είναι και πολύ ιδιαίτερο για εκείνους που θέλουν κάτι ξεχωριστό στην καθημερινές τους μετακινήσεις.
Δοκιμασμένος και σύγχρονος κινητήρας
Ο κινητήρας του ADV 350 είναι ο νέας γενιάς μονοκύλινδρος e-SP+ των 330 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 29,2 Η απόκριση στο γκάζι έχει τόσο μεγάλη ακρίβεια που μπορεί τη ζωή σου απίστευτα εύκολη στην κίνηση της πόλης και στους χωμάτινους δρόμους.ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 31,5Nm ροπής στις 5.250 σ.α.λ. Την τροφοδοσία του κινητήρα έχει αναλάβει σύγχρονο σύστημα ψεκασμού της Honda (PGM-FI) το οποίο συνοδεύεται από ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης HSTC για μέγιστη ασφάλεια σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης του πίσω τροχού. Η μετάδοση γίνεται μέσω CVT αυτόματου κιβωτίου με την τελική μετάδοση να γίνεται μέσω ιμάντα.
Το συγκεκριμένο μοτέρ το έχουν γνωρίσει στο SH350 και στο Forza 350 και από εκείνα τα μοντέλα είχε πάρει άριστα. Πρόκειται για ένα πολύ δυνατό σύνολο το οποίο και στην περίπτωση του ADV350 επιταχύνει άμεσα και γραμμικά σε όλες τις περιπτώσεις. Η απόδοση είναι φιλική, ομαλή και ήσυχη με μια απίθανη αίσθηση στην απόκριση του γκαζιού, ενώ όποτε θελήσεις να επιταχύνεις το σύνολο έχει ζωντάνια και έκρηξη που θα ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό. Στο κομμάτι της κατανάλωση επίσης τα πηγαίνει περίφημα καθώς στη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 4,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, κάτι που σημαίνει ότι με 11,7 λίτρα καυσίμου στο ρεζερβουάρ έχεις περίπου 300 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Scooter με συμπεριφορά μοτοσικλέτας
Αν και δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις κάποιον τομέα της μοτοσικλέτας ως καλύτερο, αν έπρεπε να διαλέξω Ελαφρώς σκληρή η ρύθμιση στις αναρτήσεις για κορυφαία οδηγική συμπεριφορά χωρίς να θυσιάζεται η άνεση.έναν στον οποίο ξεχωρίζει είναι η οδηγική συμπεριφορά. Η Honda γύρω από το εξαιρετικό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει τοποθετήσει πολύ ποιοτικές αναρτήσεις οι οποίες μετατρέπουν το scooter σε… μοτοσικλέτα. Στο εμπρός μέρος έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 37mm της Showa με διαδρομή 125mm, ενώ στο πίσω μέρος έχουμε δύο αμορτισέρ της Showa με ξεχωριστά δοχεία αερίου/λαδιού, ρυθμιζόμενα, με διαδρομή 130mm. Πανίσχυρα είναι και τα φρένα με έναν δίσκο 256mm εμπρός και διπίστονη δαγκάνα της Nissin και έναν δίσκο 240mm πίσω επίσης με δαγκάνα της Nissin και ABS. Το σύνολο είναι απίστευτα αποτελεσματικό με δύναμη και αίσθηση που συναντάς μόνο σε πολύ ακριβά σύνολα.
Τα ελαστικά Metzeler Karoo έχουν χάραξη τύπου block-pattern για κίνηση και σε χωμάτινους δρόμους.Τα όμορφα στο δρόμο με το ADV 350 αρχίζουν από τα πρώτα χιλιόμετρα στην πόλη. Το scooter είναι απίστευτα ευέλικτο και εξαφανίζει με μαγικό τρόπο τον όγκο και το βάρος του (186 κιλά). Σε αυτό βοηθάει τόσο η σωστά μελετημένη γεωμετρία του πλαισίου όσο και οι ελαφριοί τροχοί 15 ιντσών εμπρός και 14 ιντσών πίσω. Είναι πολύ στιβαρό και σταθερό, προσφέρει καλή πληροφόρηση στον αναβάτη και σε κάθε περίπτωση ξεχνάς εύκολα ότι οδηγείς scooter.
Την αίσθηση οδήγησης μοτοσικλέτας την αντιλαμβάνεσαι καλύτερα όταν βρεθείς σε ένα όμορφο επαρχιακό κομμάτι με στροφές. Εκεί το ADV 350 δείχνει την ποιότητα των αναρτήσεων του στρίβοντας εύκολα και με αυτοπεποίθηση σε κάθε καμπή. Δεν επηρεάζεται από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και προσφέρει αυξημένη πρόσφυση και μια ανάλαφρη αίσθηση όταν αρχίσεις να γέρνεις στη στροφή που σε κάνει να στρίβεις χωρίς άγχος ακόμα και όταν το οδόστρωμα δεν είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Το ADV 350 είναι ικανό να περάσει και από ήπιες χωμάτινες διαδρομές έχοντας ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος 140mm. Οι ποιοτικές αναρτήσεις και εδώ προσφέρουν καλή αίσθηση, ενώ καλή δουλειά κάνουν και τα ελαστικά της Metzeler.
Κερασάκι στην τούρτα για το Honda ADV 350 είναι ο πλούσιος εξοπλισμός του. Το scooter διαθέτει σύστημα Στην ψηλότερη θέση η ζελατίνα δεν επιτρέπει στον αέρα να φτάσει στο κράνος.εκκίνησης χωρίς κλειδί (Smart Key), ρυθμιζόμενη ζελατίνα με εύρος 133mm, θύρα φόρτισης USB, μεγάλο χώρο αποθήκευσης κάτω από τη σέλα για δύο full face κράνη, LCD ψηφιακή οθόνη με σύστημα συνδεσιμότητας και χειρισμό από διακόπτες στο τιμόνι, LED φωτιστικά σώματα, προστατευτικές χούφτες στο τιμόνι και σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος (ESS).
Αίσθηση ελευθερίας
Με μοντέλα όπως το Honda ADV 350 δυναμώνει κατά πολύ η αίσθηση ελευθερίας που μπορείς να έχεις με το δίκυκλό σου. Η Honda σοφά επέλεξε να προσφέρει ένα scooter περιπέτειας στο κοινό καθώς έχει βάλει στο ADV 350 όλα εκείνα τα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει. Ποιότητα, στιβαρότητα, ανθεκτικότητα, τεχνολογία, είναι μερικά από τα στοιχεία που κάνουν το ADV να ξεχωρίζει έχοντας ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού. Δεν θα μου προκαλέσει καμία απολύτως έκπληξη αν στο τέλος του 2022 το ADV 350 είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της Honda. Είναι κάτι που θα κερδίσει άξια καθώς είναι ένα εντυπωσιακό scooter σε όλα του.
ΤΙΜΗ: 6.840€
Όλα τα στοιχεία του Honda ADV 350 ΕΔΩ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι θα γιορτάσει η Honda Σαρακάκης στο Athens Motoshow;
Βραβεία σχεδιασμού για τα Honda NT1100 και ADV350
Ποιο μυστικό κρύβει η οθόνη του νέου Honda NT1100