Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Yamaha παρουσίασε πριν από μερικές εβδομάδες το νέο της MT-09 περνώντας σε μια καινούρια γενιά κυρίως στο κομμάτι των ηλεκτρονικών. Οι Ιάπωνες εξόπλισαν το νέο streetfighter μοντέλο τους με ένα πολύ προχωρημένο πακέτο ηλεκτρονικών το οποίο προέρχεται από το Superbike μοντέλο της φίρμας YZF-R1.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξαιρετική δουλειά έγινε και στον κινητήρα ο οποίος πλέον στα 889 κ.εκ. έφτασε να αποδίδει 119 ίππους με Τέσσερις ίππους παραπάνω για το μοντέλο 2021βελτιωμένη και την ροπή στα 9,5 χλγμ. Με τη βοήθεια του νέου συστήματος εξάτμισης, η yamaha Κέρδισε 1,7 κιλά από το σύνολο. Για την εξάτμιση μάλιστα έγινε ειδική έρευνα προκειμένου να βελτιωθεί τόσο η ροπή όσο και ο ήχος της μοτοσικλέτας ο οποίος έγινε πιο μεστός και γεμάτος, ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές.

Περνάει απαρατήρητη, αλλά έχει γίνει εξαιρετική δουλειά στην εξάτμιση του MT-09

Οι μηχανικοί επικεντρώθηκαν στον ήχο και την ροπή

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα είναι πλέον 3 σε 1 σε 2 καταλήγοντας σε ένα περίεργο τελικό εξάτμισης που έχει τοποθετηθεί στην κοιλιά της μοτοσικλέτας. Περνάει απαρατήρητο με μια πρώτη ματιά, αλλά αν κοιτάξεις καλύτερα θα διαπιστώσεις πως πρόκειται για ένα σύστημα το οποίο δεν έχουμε συναντήσει ξανά σε μοτοσικλέτα.

 

Στο παρακάτω βίντεο η Yamaha εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο εξέλιξε το συγκεκριμένο σύστημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης