Ο περιστροφικός κινητήρας χωρητικότητας 654 κυβικών εκατοστών θα αποδίδει -θεωρητικά- περίπου 125 ίππους, ενώ παράλληλα άλλοι 55 ίπποι θα έρχονται σαν άλλο «ιππικό» από τον ηλεκτροκινητήρα των 40kW, ο οποίος θα τροφοδοτείται από μπαταρίες λιθίου. Όλα αυτά θα είναι πλαισιωμένα από ένα όμορφο χωροδικτύωμα.
Στο διαχρονικά φλέγον θέμα της κατνάλωσης, οι Γάλλοι υπόσχονται πολλά… χιλιόμετρα με τα 16 λίτρα καυσίμου του ρεζερβουάρ και συγκεκριμένα 400 στο Long Range Mode. Όχι και άσχημα, ε; Βέβαια, όταν η Μ1 θα τα «δίνει όλα» με τους 180 ίππους στο Sport Mode, αυτή η τιμή αναμένεται να πέφτει αισθητά.
Εξ όψεως θυμίζει κάτι μεταξύ Kawasaki Z και Suzuki B-King, με το «γυμνό» σώμα και τους επιβλητικούς όγκους με τα αυστηρά κοψίματα να κυριαρχούν. Ενδιαφέρον έχουν και τα αριθμητικά δεδομένα που συνοδεύουν τη Μ1, όπως τα 195 κιλά κενή υγρών, το 43 χιλιοστών ρυθμιζόμενο πιρούνι με τα τετραπίστονα δισκόφρενα και το μονόμπρατσο ψαλίδι πίσω.