Είναι ωραίο να βλέπουμε εταιρείες με ιστορία να αναβιώνουν και ευχάριστο όταν αυτές έρχονται και στη χώρα μας..
Το γράφαμε πρόσφατα, είναι κρίμα να έχουν αναγεννηθεί ιστορικές φίρμες και να μην τις βλέπουμε και στα μέρη μας. Όπως για παράδειγμα οι BSA, Jawa, Norton και Fantic Motor! Όμως, οι καταστάσεις είναι για να αλλάζουν και είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τον ερχομό της εταιρείας από το Τρεβίζο στην Ελλάδα. Δεν μπορούμε να ανακοινώσουμε λεπτομέρειες αυτή τη στιγμή, το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι πως την αντιπροσώπευση θα αναλάβει μια νεοσυσταθείσα εταιρεία, την ευθύνη της οποίας έχει ένας έμπορος μοτοσυκλετών στην Αθήνα, με μακρά προϋπηρεσία και στο χώρο του αυτοκινήτου. Η Fantic Motor είναι μια ιταλική φίρμα που δραστηριοποιήθηκε έντονα τις δεκαετίες του ‘70 και του ’80, κατασκευάζοντας θρυλικά μοντέλα με δίχρονους κινητήρες 50 και 125cc. Τα Caballero και Super Rocket ειδικά, είναι μοτοσυκλετάκια που γαλούχησαν πολλούς Έλληνες τινέϊτζερς στα πρώτα τους δίτροχα βήματα.
Η Fantic Motor δημιουργήθηκε το 1968 στο Τρεβίζο της Ιταλίας, μερικές δεκάδες χιλιόμετρα βόρεια της Βενετίας, προερχόμενη από τα σπλάχνα της τότε κραταιάς και φημισμένης Garelli. Εξειδικεύτηκε εξαρχής σε μοτοσυκλέτες εκτός δρόμου με δίχρονους κινητήρες μικρού κυβισμού, σημειώνοντας σημαντικές επιτυχίες στο motocross, στο endurο και –κυρίως- στο Trial, όπου και κατέκτησε 4 Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Παράλληλα κατασκεύαζε mini bikes και go carts, αλλά κάπου στην πορεία του χρόνου αποσύρθηκε από την αγορά, θύμα και αυτή της αδυναμίας της να ακολουθήσει το ιαπωνικό ρεύμα με την πληθώρα μοντέλων και τις νέες τεχνολογίες. Από το 2014 επανέρχεται κάτω από νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς, χωρίς να έχει διευκρινιστεί αν αυτό προέρχεται από κινεζικά κεφάλαια. Δίνει έμφαση σε μικρές μοτοσυκλέτες enduro και supermoto 50-125cc και μαζί με αυτά παράγει και ένα καθαρόαιμο «πολεμικό» enduro με τετράχρονο κινητήρα 250cc.
Από το 2018 δημιουργεί ένα νέο brand ονόματι Caballero (κάτι αντίστοιχο με αυτό που έκανε η Ducati με τη Scrambler by Ducati, αποτίνοντας προφανώς φόρο τιμής στο μοντέλο που την έκανε διάσημη από την πρώτη στιγμή. Η γκάμα ξεκίνησε με δύο μοντέλα (Scrambler και Flat Track) και τρεις τετράχρονους μονοκύλινδρους κινητήρες (125-250-500), ενώ από το 2019 εμπλουτίζεται με ένα ακόμα, ονόματι Rally (δείτε εδώ). Ευελπιστούμε ότι όλα θα πάνε καλά με το θέμα της αντιπροσώπευσης στη χώρα μας (ποτέ και κανείς δεν ξέρει) και πως σύντομα θα μας δοθεί η δυνατότητα να οδηγήσουμε –και πάλι- Caballero! Μέχρι τότε μπορείτε να δείτε περισσότερα στην ιστοσελίδα της Fantic Motor εδώ