Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Οι φήμες φουντώνουν για τον ερχομό ενός μεγαλύτερου Himalayan από τη Royal Enfield μέσα στον επόμενο Τη φημολογία δεν αρνήθηκε ο CEO  της φίρμας Siddhartha Lalχρόνο. Η ινδική φίρμα παρότι έχει βρει μεγάλη απήχηση στο κοινό με το Himalayan δεν μπορεί να ανοίξει τη βεντάλια λόγω του μικρού του κινητήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό έρχεται να το λύσει, όπως όλα δείχνουν, η Enfield τοποθετώντας τον μεγαλύτερο κινητήρα της εταιρείας στα 650 κ.εκ. στο adventure μοντέλο της. Ο κινητήρας είναι δοκιμασμένος πολλά χρόνια τώρα στα Continental GT και Interceptor 650 και δεν είναι καθόλου κακή ιδέα αν τελικά αποφασίσει να προχωρήσει στη συγκεκριμένη κίνηση.

Σίγουρα θα δελεάσει αρκετό κόσμο ένα μεγαλύτερο Himalayan.

Κινητήρας δοκιμασμένος που θα έχει απόδοση 45 ίππων

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κινητήρας των 650 κ.εκ. είναι δικύλινδρος και έχει απόδοση 45 ίππους έχοντας ροπάτη λειτουργία και Το Himalayan έχει κινητήρα 411 κ.εκ. με απόδοση 25 ίππουςελάχιστους κραδασμούς. Ιδανικό δηλαδή για τον χαρακτήρα του Himalayan το οποίο χρειάζεται τη ροπή και την ομαλότητα στο χώμα και στις μεγάλες αποστάσεις.

Μια λεπτομέρεια που έχει διαρρεύσει είναι ότι το νέο Himalayan εξελίσσεται στο τεχνολογικό κέντρο της Royal Enfield στη Βρετανία και όχι στην Ινδία. Αυτό σημαίνει ότι το αρχικό σχέδιο θα αναπτυχθεί από τους Βρετανούς και μετά θα δοθεί για το τελικό στάδιο της συναρμολόγησης και των δοκιμών στους Ινδούς. Όπως και να έχει ένα μεγαλύτερο Himalayan αδιαμφισβήτητα έχει θέση στην κατηγορία των μεσαίων On-Off.

Το Interceptor 650 είναι ένα από τα μοντέλα της Enfield που χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο κινητήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Από 4.690€ το νέο Meteor 350 της Royal Enfield

Διαθέσιμο με 5.390€ το νέο Royal Enfield Himalayan

Καθ’ οδόν μοντέλο scrambler από τη Royal Enfield

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης