Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Το μικρότερο μέλος της οικογένειας Suzuki V-Strom είναι το 250, το οποίο γνώρισε ιδιαίτερη επιτυχία στηνΤο V-Strom SX είναι εξοπλισμένο με μονοκύλινδρο κινητήρα από το GSX-250. Ελλάδα και στην Ευρώπη. Δυστυχώς, η Suzuki δεν προχώρησε στην ανανέωση του κινητήρα του συγκεκριμένου μοντέλου, με αποτέλεσμα να μείνει εκτός γκάμας τόσο το 2021 όσο και το 2022.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Suzuki, απ’ ότι φαίνεται, δεν ξέχασε εντελώς το συγκεκριμένο της μοντέλο, καθώς το είδαμε να παρουσιάζεται σε μια νέα μορφή στην Ινδία. Πρόκειται για το V-Strom SX 250, ένα ανανεωμένο μικρό μοντέλο περιπέτειας, το οποίο πλέον διαθέτει κινητήρα προδιαγραφών Euro5. Το μηχανικό σύνολο δεν έχει καμία σχέση με το δικύλινδρο σύνολο του προηγούμενου μοντέλου. Αυτή τη φορά είναι μονοκύλινδρος 249 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 26,5 ίππους και 22,2 Nm ροπής.

Εμπνευσμένο από το μεγαλύτερο V-Strom 1050 στον σχεδιασμό του.

Σε σχέση με την προηγουμένη γενιά έχει αύξηση της ιπποδύναμης κατά 1,5 ίππο, ενώ ο ίδιος κινητήρας χρησιμοποιείται στο GSX-250. Μεγάλη διαφορά έχουμε και στο βάρος της μοτοσικλέτας, καθώς το νέο μοντέλο ζυγίζει 167 κιλά σε σχέση με τα 188 κιλά του προηγούμενου μοντέλου. Οι τροχοί είναι 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ψηφιακή οθόνη με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης.

Μακάρι να το δούμε στην Ελλάδα

Στον εξοπλισμό το νέο Suzuki V-Strom SX διαθέτει LED φωτιστικά σώματα, USB θύρα φόρτισης, ψηφιακή οθόνη πληροφοριών με δυνατότητα συνδεσιμότητας και ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης στροφή/στροφή. Σχεδιαστικά η μοτοσικλέτα είναι εμπνευσμένη από το V-Strom 1050 τελευταίας γενιάς, με τους διαθέσιμους χρωματισμούς να είναι μαύρο, κίτρινο και πορτοκαλί. Στην Ινδία η μοτοσικλέτα κοστίζει 2.500€ και είναι πολύ πιθανό να τη δούμε στην Ελλάδα ως μοντέλο 2023.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεγαλύτερος τροχός εμπρός και ελαστικά διπλής χρήσης για κίνηση εκτός δρόμου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Στα 14.795€ η τιμή του νέου Suzuki GSX-S 1000GT

Στόχος της Suzuki η επιστροφή στην κορυφή στο MotoGP 2022

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης