Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Ο αγώνας North West 200 είναι ένας από τους σημαντικότερους στο αγωνιστικό ημερολόγιο του Παγκοσμίου Ο Dunlop θα αγωνιστεί στο TT Isle of Man με Suzuki GSX-R1000.Πρωταθλήματος Road Racing μοτοσικλετών της FIM. Οι περισσότεροι αναβάτες χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο αγώνα ως την καλύτερη «προπόνηση» ενόψει του θρυλικού αγώνα Isle of Man TT ο οποίος πραγματοποιείται δύο εβδομάδες αργότερα. Φέτος ωστόσο τα πράγματα δεν κύλησαν ομαλά στον αγώνα της Ιρλανδίας καθώς υπήρξαν πολλά προβλήματα με τα ελαστικά της Dunlop.

Πιο συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε πως μια ολόκληρη παρτίδα ελαστικών που είχαν διανεμηθεί στις ομάδες για τον αγώνα NW200 ήταν ελαττωματικά. Αυτό επιβεβαιώθηκε από το τρομακτικό ατύχημα του Micheal Dunlop. Ο αναβάτης της Suzuki στη διάρκεια του πρώτου αγώνα βρέθηκε σε πολύ δύσκολη θέση όταν το πίσω ελαστικό της μοτοσικλέτας του διαλύθηκε ενώ εκείνος κινούνταν με περισσότερα από 200Km/h!

Οι ικανότητες του Dunlop απέτρεψαν τα χειρότερα

Ευτυχώς, χάρη στην τύχη και την εμπειρία του Micheal Dunlop δεν είχαμε κάποιον τραυματισμό ωστόσο το ατύχημα προκάλεσε πολλές αντιδράσεις και αρκετές ομάδες αποσύρθηκαν από τον αγώνα. Ο νικητής του αγώνα Peter Hickman με την BMW M1000RR αναγκάστηκε να αποσυρθεί μετά από υπόδειξη της Dunlop, το ίδιο και άλλοι πρωτοκλασάτοι αναβάτες όπως ο Conor Cummins, ο Dean Harrison και ο Micheal Rutter.

Μετά από έρευνα της εταιρείας διαπιστώθηκε ότι μόνο σε μια παρτίδα διαπιστώθηκε το συγκεκριμένο πρόβλημα. Οι υπόλοιποι αναβάτες συνέχισαν τον αγώνα και μάλιστα σημειώθηκαν διάφορα ρεκόρ. Μένει να δούμε αν στο Isle of Man που ακολουθεί κάποιοι θα επιλέξουν διαφορετικό κατασκευαστή ελαστικών ή θα συνεχίσουν να εμπιστεύονται την Dunlop. Οι περισσότερες ομάδες πάντως έχουν δηλώσει την εμπιστοσύνη τους στην εταιρεία.

Η στιγμή της έκρηξης του ελαστικού.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κορυφαία διάκριση για το Dunlop RoadSmart IV

Ανανέωση για τη σειρά Qualifier της Dunlop

Η Dunlop συνεχίζει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής Μοτοσυκλετών