του Νίκου Βιτσιλάκη
Στην έκθεση του Μιλάνου εφέτος πέρασε ο περισσότερος κόσμος από ποτέ, σχεδόν 800.000 λένε οι οργανωτές. Οι κατασκευαστές ήταν όλοι εκεί και παρουσίασαν περισσότερα από 70 νέα μοντέλα, όπως επίσης και πρωτότυπα που μας δείχνουν με τι θα κυκλοφορούμε στο εγγύς μέλλον.
Όπως κάθε χρόνο έτσι και τώρα ξεχωρίσαμε έντεκα μοντέλα, όχι απαραίτητα γιατί είναι τα “καλύτερα” αλλά γιατί, το καθένα για τους δικούς του λόγους, αξίζουν της προσοχής μας. Κάνοντας “κλικ” πάνω στο όνομά τους θα κατευθύνεστε απευθείας στα ξεχωριστά άρθρα που ετοιμάσαμε για αυτά αμέσως μετά την επιστροφή μας από το Μιλάνο. Λίαν συντόμως θα επανέρθουμε με την παρουσίαση και των σημαντικότερων πρωτότυπων, τα οποία -και όλα ανεξαρτήτως- βρίσκονται ένα βήμα μακριά από την ευρεία παραγωγή τους. Η παρουσίαση, για ευνόητους λόγους, γίνεται με αλφαβητική σειρά.
Η “χρυσή εντεκάδα”
To πρώτο μιας νέας γενιάς που έρχεται, το πρώτο δικύλινδρο σε σειρά στην ιστορία της Aprilia και αυτό που δημιουργεί μια κατηγορία από μόνο του.
Κατηγορία: Supersport
Κινητήρας: 2Κ εν σειρά
Ισχύς: 100Hp
Αν οι τέσσερις κύλινδροι, τα 1000 κυβικά και οι 165 ίπποι του S 1000 XR σας φαίνονται υπερβολικά, τότε η νέα δικύλινδρη πρόταση της BMW στα Street Adventure είναι ότι πρέπει για εσάς και για πολύ ακόμα κόσμο.
Κατηγορία: Street Adventure
Κινητήρας: 2K εν σειρά
Ισχύς: 105Hp
Γυμνή μοτοσυκλέτα με 208 (ή/και 220) ίππους, ένα πραγματικό streetfighter που σέβεται το όνομά του, κοινώς ένα απαλλαγμένο από αεροδυναμικά βοηθήματα Panigale V4.
Κατηγορία: Streetfighter
Κινητήρας: V-4
Ισχύς: 208 και 220Hp
To πρώτο streetfighter στην ιστορία της Harley είναι μια μοτοσυκλέτα που αποτελεί μέρος των επεκτατικών σχεδίων του κατασκευαστή και που -αν μη τι άλλο- ανοίγει νέα μονοπάτια για την ιστορική φίρμα.
Κατηγορία: Streetfighter
Κινητήρας: V-2
Ισχύς: 115+Hp
Η απάντηση της Honda στις μοτοσυκλέτες supersport επιδόσεων δόθηκε με τον καλύτερο τρόπο και το νέο CBR1000RR-R έρχεται για να πάρει αυτό που του ανήκει, κοινώς την κορυφή σε απόδοση και τεχνολογία.
Κατηγορία: Supersport
Κινητήρας: 4K εν σειρά
Ισχύς: 215+Hp
Βιταμινωμένο, ακόμα πιο εξελιγμένο και με σημασία στη λεπτομέρεια, το νέο Africa θα ανακατέψει την τράπουλα στην κατηγορία των μεγάλων On/Off Adventure
Κατηγορία: On/Off Adventure
Κινητήρας: 2K εν σειρά
Ισχύς: 102Hp
H Kawasaki ήταν η πρώτη που το είχε τολμήσει το μακρινό 1978 και η πρώτη που το τολμά και πάλι. Μια γυμνή μοτοσυκλέτα με 200 ίππους και υπερτροφοδότηση, για να κάνει τις βόλτες μας ακόμα πιο ενδιαφέρουσες.
Κατηγορία: Streetfighter
Κινητήρας: 4K εν σειρά, turbo
Ισχύς: 200Hp
Αυτό που λέμε κομμένο και ραμμένο για την ελληνική πραγματικότητα, ένα μικρό ON/Off Adventure που θα το αγαπήσει -και αποκτήσει- πολύς κόσμος.
Κατηγορία: On/Off Adventure
Κινητήρας: 1K
Ισχύς: 44Hp
Μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με τεχνολογία που ξεφεύγει και επιδόσεις που συγκινούν. Επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα σε 3,9’’ και 0-205χλμ./ώρα σε 11,8’’ στη διάθεσή σας από το 2021!
Κατηγορία: Hypernaked
Κινητήρας: Ηλεκτρικός
Ισχύς: ΔΑ
Με κινεζικά κεφάλαια έρχεται η αναγέννηση και με ιταλικό δαιμόνιο η επιτυχία. Ένα μεσαίο On/Off Adventure με εμφάνιση και εξοπλισμό που αρέσουν πολύ.
Κατηγορία: On/Off Adventure
Κινητήρας: 2K εν σειρά
Ισχύς: 48Hp (έκδοση Α2)
Για πολλούς, το σημαντικότερο μοντέλο της EICMA. Βελτιωμένο εκεί που πρέπει και με ηλεκτρονικά βοηθήματα που δεν συναντάς εύκολα, το νέο V-Strom θα είναι η έκπληξη του 2020 στην κατηγορία και όχι μόνο.
Κατηγορία: On/Off Adventure
Κινητήρας: V-2
Ισχύς: 106Hp