Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η μόδα των crossover scooter ήρθε για να μείνει καθώς όλο και περισσότερα εργοστάσια προσθέτουν στηνΟι αναρτήσεις του Mista είναι οι μεγαλύτερες της κατηγορίας με 9% μεγαλύτερο πιρούνι (διάμετρος) και 13% μεγαλύτερα αμορτισέρ σε σχέση με τον ανταγωνισμό. γκάμα τους νέα μοντέλα στην συγκεκριμένη κατηγορία. Άλλωστε τα νούμερα έχουν δείξει ότι το κοινό καλοβλέπει τα συγκεκριμένα δίκυκλα, τα οποία εκτός από τις κλασικές αστικές μετακινήσεις, είναι σε θέση να διασκεδάσουν τον αναβάτη σε περισσότερες διαδρομές εκτός αστικού ιστού.

Το νέο adventure scooter μας έρχεται από την DYMOTO Powered by Daytona και δεν είναι άλλο από το Mista. Το δυναμικό scooter ξεχωρίζει εύκολα από τον ανταγωνισμό έχοντας έναν έντονο σχεδιασμό με μυώδης γωνίες και δυναμικά στοιχεία όπως την ψηλότερη μάσκα, τα σκληροτράχηλα πίσω αμορτισέρ και το μεγάλο ύψος από το έδαφος. Τα φωτιστικά σώματα είναι μεγάλα τεχνολογίας LED, ενώ χαρακτηριστική είναι η υπογραφή των DRL ημέρας τόσο εμπρός όσο και πίσω.

Κινητήρες με τη σφραγίδα της Daytona

Στο κομμάτι του κινητήρα η Daytona έχει βάλει το χεράκι της προσφέροντας δύο αξιόλογα μηχανικά σύνολα. Το βάρος των Mista είναι στα 149 κιλά γεμάτα, με το ύψος της σέλας να είναι στα 775mm.Το Mista είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, 125 και 150. Στην πρώτη περίπτωση το μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο σύνολο αποδίδει 14,6 ίππους και 12,5Nm ροπής, ενώ στην περίπτωση του 150, το σύνολο αποδίδει 16,5 ίππους και 14,5Nm ροπής. Τον ψεκασμός έχει αναλάβει και στις δύο περιπτώσεις η Bosch, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου CVT. Εκτός από τις επιδόσεις, οι κινητήρες είναι αρκετά οικονομικοί με την DYMOTO να αναφέρει πως με το ρεζερβουάρ των 9,3 λίτρων η αυτονομία ξεπερνάει τα 370 χιλιόμετρα.

Οι αναρτήσεις του Mista αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm με διαδρομή 115mm και προστατευτικά για τη σκόνη και τις πέτρες μπροστά. Στο πίσω μέρος έχουμε δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση, με ξεχωριστό δοχείο αερίου και διαδρομή 115mm. Στα φρένα βρίσκουμε έναν δίσκο εμπρός 256mm και έναν δίσκο πίσω 220mm τα οποία συνοδεύονται από ABS και στις δύο εκδόσεις. Οι τροχοί είναι 14 ιντσών εμπρός και 13 ιντσών πίσω με ελαστικά διπλής χρήσης.

Premium εξοπλισμός

Το επίπεδο εξοπλισμού του Mista είναι στην κορυφή της κατηγορίας καθώς διαθέτει σύστημα εκκίνησης χωρίς Το Keyless σύστημα έχει και ενσωματωμένο συναγερμό.κλειδί (Keyless), ενσωματωμένο συναγερμό, LCD οθόνη πληροφοριών 7 ιντσών, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, USB θύρα φόρτισης, 12V πρίζα και LED φωτιστικά σώματα. Το κερασάκι στην τούρτα είναι το σύστημα φώτων στροφής και τα φλας (Dynamic Turn Signals) που ανάβουν διαδοχικά δείχνοντας την κατεύθυνση της στροφής. Μόλις ενεργοποιηθούν τα φλας, ανάβει μια δέσμη φωτός η οποία φωτίζει το εσωτερικό της στροφής. Όσο για τον αποθηκευτικό χώρο, κάτω από τη σέλα έχουμε 23 λίτρα ωφέλιμου χώρου για ένα κράνος, ενώ στην ποδιά υπάρχει ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα.

Ανταγωνιστικές τιμές με πολλές χρωματικές επιλογές

Το Mista 125/150 είναι διαθέσιμο σε πέντε χρωματισμούς για κάθε έκδοση, με μια πιο σπορ να ξεχωρίζει τόσο από τα γραφικά όσο και από τις πορτοκαλί ζάντες. Η τιμή της έκδοσης 125 είναι στα 3.495€, ενώ της έκδοσης 150 είναι στα 3.545€. Τα νέα Mista μπορείτε να τα βρείτε στο δίκτυο συνεργατών της Evomoto/Gorgolis.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μια ηλεκτρική… Diva στο γκαράζ σας

Απίστευτη η τιμή του νέου Zontes 350GK στα 4.785€

Στα 2.595€ το περιπετειώδες Daytona Explorer 125