Του Νίκου Βιτσιλάκη

Η φιλοσοφία “Land of Joy” σε συνεργασία με τη διαδικασία “Joyvolution” υπογράφει την εξέλιξη της οικογένειας Ducati Scrambler.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Γεγονός είναι πως η Ducati μας είχε βάλει στην πρίζα προ ημερών, όταν μέσα από ένα teaser (δείτε εδώ) μας προϊδέαζε για κάτι σημαντικό, τουλάχιστον έτσι το είχαμε εκλάβει εμείς και μάλλον αποδειχθήκαμε λίαν αισιόδοξοι. Γιατί το μοντέλο που τελικά παρουσίασε η ιταλική φίρμα δεν είναι κάτι άλλο από μια βελτιωμένη έκδοση του μεσαίου Scrambler Icon των 800cc.

H πορεία του στο χρόνο από τότε που πρωτο-εμφανίστηκε (2014) δεν πέρασε απαρατήρητη, πετυχαίνοντας 55.000 ολόκληρες πωλήσεις στην υφήλιο και αποτελώντας ένα από τα πλέον καλοπουλημένα μοντέλα με κινητήρα άνω των 500cc. Και στο πλήρωμα αυτού, του χρόνου δηλαδή, έμελλε να έρθει η στιγμή του φρεσκαρίσματος, που θα το κάνει να παραμείνει ψηλά στις προτιμήσεις του κοινού της διαρκώς αυξανόμενης κατηγορίας των modern classics μοτοσυκλετών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αλλαγές και οι προσθήκες

Αρχικά παρατηρούμε κινητήρα βαμμένο μαύρο, με βουρτσισμένες τις ψύκτρες στις κεφαλές των δύο κυλίνδρων. Τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, ακόμα και τα φλας (που πλέον σβήνουν από μόνα τους), ενώ στον προβολέα υπάρχουν και φώτα ημέρας (DRL). Η εργονομία στα χειριστήρια και στους διακόπτες έχει βελτιωθεί, η περιήγηση στο μενού του ψηφιακού οργάνου έχει γίνει ευκολότερη σαν διαδικασία, ενώ υπάρχει –επιτέλους- και δείκτης για τη στάθμη της βενζίνης. Σημαντική προσθήκη αυτή του Ducati Multimedia System, που δίνει τη δυνατότητα διασύνδεσης με smart κινητό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό σημαίνει πως ο αναβάτης μπορεί πλέον να βρίσκεται σε επαφή με τα social media, να συνομιλεί με άλλους αναβάτες ή/και συνεπιβάτες, αλλά και να ακούει μουσική από το 24ωρης βάσης Scrambler Web Radio! Όμως, η πλέον σημαντική προσθήκη ακούει στο όνομα Cornering ABS, που προέρχεται από τη Bosch και που αποτελεί μια σωτήρια κίνηση καθώς αυξάνει δραματικά την οδηγική ασφάλεια. Οι αναρτήσεις έχουν αποκτήσει νέο σετάρισμα, που σύμφωνα με τη Ducati προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση. Tέλος, νέος και υδραυλικός είναι ο συμπλέκτης, με ρυθμιζόμενη πλέον τη μανέτα του (όπως και του φρένου), ενώ επανασχεδιασμένα είναι τα αλουμινένια πάνελ του ρεζερβουάρ και η σέλα.

Οι χρωματικές επιλογές είναι πλέον δύο, η κλασσική κίτρινη και η νέα πορτοκαλί “atomic tangerine”, σε αμφότερες τις περιπτώσεις με βαμμένο μαύρο το πλαίσιο. Η συνέχεια της εξέλιξης στην οικογένεια δεν απέχει πολύ, καθώς ο ιταλός κατασκευαστής μας υπόσχεται εκπλήξεις μέσα στο φθινόπωρο. Για να δούμε τι θα δούμε..

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης