του Νίκου Τσαμάνδουρα

Μπορεί να είδαμε σχετικά εκτενώς εδώ το τι εστί Panigale V4, ωστόσο  η μαγεία συνεχίζεται στις εκδόσεις V4s και Speciale, όπου τα πράγματα σοβαρεύουν!..

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Panigale V4s

Στη V4 με το βασικό εξοπλισμό η «ατμόσφαιρα» είναι κάπως «βαριά»,  γι αυτό και η V4s ξεκινάει με δίαιτα. Πρώτα από όλα οι ζάντες φεύγουν και έρχονται άλλες, αλουμινίου. Επίσης δίαιτα σημαίνει και άλλη μπαταρία, με την ελαφρύτερη επιλογή να είναι φυσικά λιθίου. Τέλος, τις αναρτήσεις από Showa και Sachs της «απλής» τις θυμάστε; Ξεχάστε τις στη V4s, καθώς πλέον το εξοπλιστικό πακέτο λάμπει στο χρυσό της Öhlins, οι οποίες είναι και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Panigale V4 Speciale

Με τη σειρά της η Speciale κρατάει όλα τα καλούδια της «υποδεέστερης» V4s, αναρτήσεις, μπαταρία λιθίου κτλ, δέχεται μια νέα σέλα από ultrasuede και …κρατηθείτε γιατί τα υπόλοιπα μεταφράζονται σε αριθμούς που σοκάρουν. Οι τροχοί είναι πλέον από μαγνήσιο ενώ κομμάτια από καθαρό αλουμίνιο βρίσκονται σχεδόν παντού. Παράλληλα, εκτενής είναι και η χρήση του ανθρακονήματος, γεγονός που φτάνει τη δίαιτα σε επίπεδα «ανορεξίας», με τη μοτοσυκλέτα πλέον να είναι (κενή υγρών) στα 164 κιλά! Τώρα αναλογιστείτε το βάρος αυτό με την ιπποδύναμη στα 226 ιταλικά άλογα, μιας και τα τα 214 μάλλον δεν είναι αρκετά και η εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic έρχεται για να ..σώσει την κατάσταση. Όλα αυτά δεν θα ήταν τίποτα φυσικά (αστειάκι) χωρίς το ειδικό tricolore βάψιμο. Μην βιαστείτε να πουλήσετε τα ζωτικά σας όργανα ωστόσο, μόλις(;) 1.500 Speciale θα παραχθούν, αριθμημένες και συλλεκτικές, με την προτεραιότητα σε εκλεκτούς Ducatisti πελάτες. Τιμή; Ευτυχώς άγνωστη ακόμα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το παρήγορο είναι πως από φωτογραφίες ..καλά πάμε!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης