του Νίκου Τσαμανδουρα

Τα V2 καλά κρατούν στην ιταλική supersport οικογένεια, με το Panigale V2 να συνεχίζει να δίνει το παρών στο line up των Ιταλών σαφώς επηρεασμένο από το V4.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επανασχεδιασμένο με γνώμονα την επιθετικότερη όψη και προφανώς το V4 μέλος της οικογένειας, το Panigale V2 έρχεται με προσαρμογές που το οδηγούν ξεκάθαρα στο περιβάλλον της πίστας. Ξεκινώντας από το πακέτο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, συναντάμε αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) 6 αξόνων, η οποία συλλέγει πληροφορίες προς όφελος του Cornering ABS EVO, του Traction Control EVO 2 και του Wheelie Control (αποφυγή σούζας), ενώ επιπρόσθετα υπάρχει Quickshifter (+/-) για ανεβάσματα και κατεβάσματα χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και Engine Brake Control EVO (φρένο κινητήρα). Φυσικά, δεν λείπουν και τα riding modes, με την εμφατική παρουσία του Race να συμπληρώνει τα Sport και Street.

Όλη η παραπάνω πληροφορία καταλήγει σε μια έγχρωμη οθόνη TFT 4,3’’ ενώ και όλοι οι φωτισμοί είναι Led, με τον διπλό προβολέα να διαθέτει και φώτα ημέρας DRL. Για να κλείσουμε το θέμα των ηλεκτρονικών, η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη να υποδεχθεί περαιτέρω οπλοστάσιο πίστας, όπως το Ducati Lap Timer GPS, το Ducati Data Analyzer (πάλι με GPS) και τέλος το Ducati Multimedia System. Είναι ξεκάθαρο, ωστόσο, πως ο όλος προσανατολισμός της μοτοσυκλέτας στρέφεται στο κυνήγι του χρονομέτρου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στα του κινητήρα, συναντάμε τα 955 κυβικά του δικύλινδρου V διάταξης Superquadro, συμμορφωμένα με το Euro5, τα οποία αποδίδουν 5 παραπάνω ίππους και 2Nm ροπής σε σχέση με τον προκάτοχο 959, φτάνοντας στους 155Hp και στα 104Nm ροπής στις 10,750 και 9,000rpm αντίστοιχα. Ο εν λόγω κινητήρας περιβάλλεται από αλουμινένιο μονοκόκ πλαίσιο που συνεργάζεται με αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι. Κάτω από τον κινητήρα συναντάμε τον σιγαστήρα της εξάτμισης, ο οποίος καταλήγει σε ένα πολύ εντυπωσιακό τελικό στο πλάι της μοτοσυκλέτας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περιφερειακά ο εξοπλισμός δεν θα μπορούσε παρά να είναι κορυφαίος, με πλήρως ρυθμιζόμενο το μπροστινό αλλά και το πίσω αμορτισέρ με υπογραφές της Showa και της Sachs αντίστοιχα. Sachs παρεμπιπτόντως είναι και το αμορτισέρ τιμονιού (σταμπιλιζατέρ). Τα φρένα είναι υπόθεση της Brembo με τις μονομπλόκ δαγκάνες M4.32. Άπαντα προσαρτώνται σε 5-μπρατσους τροχούς οι οποίοι φοράνε τα Pirelli Diablo Corsa II.

Η εργονομία έρχεται αυτούσια από το 959, αλλά, όπως είπαμε, η εικόνα έχει αλλάξει πλήρως. Κόκκινο και μαύρο είναι ο κυρίαρχος χρωματικός συνδυασμός, ενώ όλες οι φόρμες και οι όγκοι έρχονται από το Panigale V4 και με το φέρινγκ σχεδόν να μη διαφέρει μεταξύ των δύο μοτοσυκλετών.

Στο διά ταύτα, το V2 είναι μια μοτοσυκλέτα που αποτελεί μια κατηγορία μόνη της και ας μοιάζει με την εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας μεγαλύτερη «αδελφή» της. Το μόνο σίγουρο είναι πως προορισμός είναι η πίστα και στις δύο περιπτώσεις, αν και στo V2 τα πράγματα μπορούν να πάρουν και μια καθημερινή χροιά. Η τιμή του είναι 21.000€ και στην Ελλάδα θα έρθει τον Απρίλιο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης