Του Νίκου Βιτσιλάκη

H γκάμα των «τεράτων» της ιταλικής φίρμας δεν ανανεώθηκε για το 2019, πλην μίας εξαίρεσης ονόματι 821 Stealth

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τo Monster 821 τελευταίας γενιάς είναι μαζί μας από το 2017 και κινείται από έναν V-2 κινητήρα 109 ίππων. Το Stealth του 2019 δεν είναι κάτι διαφορετικό από το υπάρχον 821, απλά το έχουν βάψει στα χρώματα του γνωστού μαχητικού και του έχουν προσθέσει σύστημα quickshifter για αλλαγές ταχυτήτων (χωρίς συμπλέκτη και προς πάσα κατεύθυνση), ρυθμίσεις στο πιρούνι και ένα μίνι ζελατινάκι πάνω από τον προβολέα.

Αυτό σημαίνει πως το μοντέλο μάλλον διανύει τον τελευταίο χρόνο της ζωής του, δίνοντας από το 2020 τη θέση του σε ένα Monster με κινητήρα αυξημένης χωρητικότητας, προφανώς αυτόν τον ίδιο που χρησιμοποιούν τα Multistrada και Hypermotard 950. Η κίνηση αυτή γίνεται κάτω από την πίεση των διεθνών προδιαγραφών περί ρύπων και θορύβου, το Euro5 δείχνει αμείλικτο και οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι να το σεβαστούν από το 2020 και μετά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι άνθρωποι της Ducati το ξέρουν καλά αυτό και είπαν να δώσουν μια ώθηση στις όχι και τόσο ανθηρές πωλήσεις του 821 με αυτή την «ειδική» έκδοση με τον –αν μη τι άλλο- εντυπωσιακό χρωματισμό. Σωστή η σκέψη, αρκεί να μη συνοδευτεί με επιβάρυνση στην τιμή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης