του Νίκου Βιτσιλάκη 

H Daytona μεγαλώνει διαρκώς και μετά τη σειρά μοτοσικλετών 310 και 250 κάνει το βήμα σε μια κατηγορία που πρόκειται σύντομα να γίνει best seller! Μιλάμε φυσικά για τα μοντέλα με κινητήρα 125cc, τα οποία αναμένεται να δουν τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται μόλις εφαρμοστούν τα νέα μέτρα περί του απαιτούμενου διπλώματος οδήγησης.   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είναι γεγονός πως τα Χ/Τ/V/R310 και R250 έχουν ήδη κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού στην κατηγορία τους, δίνοντας τη δυνατότητα σε πολύ κόσμο να αγοράσει μοτοσικλέτες αξιώσεων χωρίς να ξοδέψει μια μικρή περιουσία. Και σήμερα, η σειρά προϊόντων Daytona by Zontes έρχεται να «εισβάλει» δυναμικά στην κατηγορία των mini streetfighters με τo U125, ένα μοντέλο με λεπτομέρειες και φινίρισμα που διατηρεί τα εξαιρετικά υψηλά standards που πλέον έχει θέσει το εργοστάσιο και έχουν προκαλέσει διθυραμβικά σχόλια από ειδικούς και καταναλωτές. Η σχεδίασή του με το επιθετικό ανυψωμένο πίσω τμήμα παραπέμπει σε μεγάλο βαθμό στο μεγαλύτερο R310, ενώ η κάθετη διάταξη του προβολέα δίνει στο βλέμμα του μία πολύ επιθετική όψη, χαρίζοντάς του προσωπικότητα και εμφάνιση «King Kong». Ας δούμε όμως αναλυτικά τι μας περιγράφει η αντιπροσωπεία για το νέο U125 μέσα από το δελτίο τύπου που λάβαμε:  

Υψηλής Τεχνολογίας Κινητήρας 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To U125 έρχεται εξοπλισμένo με ένα νέο Euro 5 υγρόψυκτο 4βάλβιδο κινητήρα 125cc, με ιπποδύναμη που αγγίζει τους 15 ίππους, μέγιστη ροπή στα 16Nm και υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1. Η διπλή χαρτογράφηση του κινητήρα (Eco και Sport) προσφέρει ασυναγώνιστη προσαρμοστικότητα στις ανάγκες του αναβάτη, ενώ το 6τάχυτο κιβώτιο συνδυάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης, προσφέροντας ελαφριά αίσθηση μανέτας και σιγουριά κατά την πέδηση. Η τροφοδοσία του κινητήρα γίνεται με σύστημα EFI της Bosch, ενώ αξιοσημείωτα χαμηλή είναι η κατανάλωση καυσίμου στα 2 λίτρα/100km. Σε συνδυασμό με το μεγάλο δοχείο καυσίμου των 12,5 λίτρων, μπορεί να προσφέρει αυτονομία πάνω από 600km.  

Συμπαγείς διαστάσεις & εξαιρετικές προδιαγραφές 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το κοντό μεταξόνιο των 1.355mm και το πλάτος στα μόλις 845mm αυξάνουν την ευελιξία της μοτοσικλέτας μέσα στην πόλη. Το U125 φοράει μοναδικές, εντυπωσιακής σχεδίασης ζάντες από κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα. Διαθέτει ισχυρή δύναμη και αίσθηση πέδησης με μεγάλο δισκόφρενο 300mm εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και δισκόφρενο 230mm πίσω, ελεγχόμενα από δικάναλο σύστημα ABS της Bosch. Το σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και monoshock ανάρτηση πίσω.

Η κεντρική πίσω ανάρτηση έχει εσωτερικό δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης, με τη συνολική σχεδίαση να είναι προσανατολισμένη στην οδηγική άνεση με δυνατότητα μικρομετρικής προφόρτισης του ελατηρίου για την προσαρμογή στις ανάγκες του κάθε αναβάτη. Το ψαλίδι είναι ασύμμετρο, κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο, υιοθετώντας ένα σχήμα τόξου στη δεξιά πλευρά και προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης. Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, παράλληλα με υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα. 

Κορυφαίος εξοπλισμός 

Η εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση με διακριτική κοντή απόληξη προσδίδει ιδιαίτερο χαρακτήρα στο U125, κρατώντας παράλληλα χαμηλά το κέντρο βάρους και επιτυγχάνοντας τη βέλτιστη κατανομή μάζας μεταξύ της αριστερής και δεξιάς πλευράς της μοτοσικλέτας. Είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας έτσι μεγάλη διάρκεια ζωής. Η σέλα είναι ανεξάρτητη για επιβάτη και συνεπιβάτη, χαρίζοντας sport στιλ. Η μοναδική τεχνολογία παραγωγής της κάνει το σφουγγάρι μαλακό και αναπαυτικό χωρίς να παραμορφώνει. 

Το U125 διαθέτει standard προστατευτικά μανέτας φρένου και συμπλέκτη, κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου με έτοιμες αναμονές για να τοποθετηθούν χούφτες.  

Προηγμένη τεχνολογία 

Το U125 θέτει εκπληκτικά υψηλά standards στον τομέα της τεχνολογίας με Keyless σύστημα ελέγχου. Το ηλεκτρονικό κλειδί/πομπός επικοινωνεί με τη μοτοσικλέτα όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου. Η μοτοσικλέτα αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί και αυτόματα ενεργοποιεί τα χειριστήρια για να την ξεκλειδώσει ο αναβάτης και να την εκκινήσει. Παράλληλα έχει δοθεί τεράστια προσοχή στους διακόπτες με διακριτικό κρυφό φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας, ενώ με τα συστήματα ηλεκτρικού ανοίγματος ρεζερβουάρ, σέλας και το ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού εξασφαλίζεται ευκολία και άνεση για τον αναβάτη.

Τα FULL LED φωτιστικά σώματα συμπληρώνουν την επιθετική όψη με δύο κάθετης διάταξης προβολείς μπροστά, 2 DRL φώτα ημέρας και ένα πίσω φανάρι τοποθετημένο στην άκρη της αιωρούμενης ουράς. Οι απαραίτητες πληροφορίες κατά την οδήγηση παρέχονται από τη συνοπτική και ευδιάκριτη ψηφιακή οθόνη υγρών κρυστάλλων, ενώ η διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α επιτρέπει τη γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα. 

Το U125 κοστίζει 2.695€ και είναι ήδη διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των επισήμων συνεργατών της αντιπροσωπείας Γκοργκόλης ΑΕ.  

U125 Euro 5 

  

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 

4Τ, 4V, SOHC, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ 

 

 

ΨΥΞΗ 

ΥΔΡΟΨΥΚΤΟ 

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 

52.0 x 58.7 

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ 

E.F.I. 

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 

2 lt /100km (EURO 5) 

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ 

125cc 

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 

12.5:1 

ΕΚΚΙΝΗΣΗ 

ΜΙΖΑ 

ΜΕΤΑΔΟΣΗ 

6 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 

ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ 

ΥΓΡΟΣ ΠΟΛΥΔΙΣΚΟΣ, ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ 

ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 

43/14 

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ  

26° 

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 

14,7 PS / 9000 rpm 

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ 

13 Nm / 7000 min 

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 

12,5 lt 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ     

ΞΗΡΟ ΚΑΡΤΕΡ 

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 

99 km/h 

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ 

1355 mm 

ΠΛΑΤΟΣ 

845 mm 

ΜΗΚΟΣ 

2000 mm 

ΥΨΟΣ 

1105 mm 

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 

821 mm 

ΒΑΡΟΣ 

150 kg 

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ 

110/70-17 

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ 

130/70-17 

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 

ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ (765mm) 136 – 37 

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 

MONOSHOCK – 30mm 

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ 

ΔΙΣΚΟΣ  Ø  300mm  + ABS ΔΙΠΙΣΤΟΝΗ 

ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ 

ΔΙΣΚΟΣ  Ø  230mm  + ABS  

ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ 

LED 

ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΛΕΙΔΙ 

✓ 

ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ECO/SPORT 

✓ 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 

✓ 

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ 

✓ 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΕΛΑΣ 

✓ 

USB ΦΟΡΤΙΣΗΣ 

✓ 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης