Πριν από τρία χρόνια η Brixton Motorcycles έκανε την πρώτη της εμφάνιση στην έκθεση EICMA. Ακολούθησε μια πορεία εξέλιξης και παγκόσμιας καταξίωσης σχεδόν σε όλες τις χώρες όπου πωλείται το μοντέλο της BX 125, με τις διάφορες εκδόσεις του να είναι best-seller στην κατηγορία των μοτοσυκλετών 125cc.

Στην έκθεση Intermot 2018 στις αρχές Οκτωβρίου η Brixton παρουσίασε δύο νέες μοτοσυκλέτες παραγωγής στα 250cc και την περασμένη εβδομάδα, στην EICMA, επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να επεκτείνει την γκάμα των μοντέλων της με το Concept BX 500. Αν και το μοντέλο είναι ακόμη σε στάδιο πειραματισμών, είναι εμφανείς οι νέοι αισθητικοί κώδικες της μάρκας. Την προσοχή κλέβει αμέσως το ρεζερβουάρ, το οποίο αποδίδει σε τρισδιάστατη μορφή το χαρακτηριστικό σύμβολο «X» του λογότυπου της εταιρείας. Η ευθεία γραμμή της σέλας είναι ακόμη ένα στυλιστικό στοιχείο των νέων μοντέλων Brixton, ενώ πιστός στο σχεδιαστικό DNA της μάρκας είναι και ο ιδιαίτερος νεο-ρετρό προβολέας, ο οποίος χρησιμοποιεί LED φωτισμό, κάτι που ισχύει και για τα φλας. Ο πίνακας οργάνων εφαρμόζει τεχνολογία LCD-VA (Vertical Alignment), η οποία παρέχει οπίσθιο φωτισμό για καλύτερη ορατότητα σε διάφορες συνθήκες. Ο τετράχρονος δικύλινδρος σε σειρά των 486cc διαθέτει τετραβάλβιδες κεφαλές με 2 ΕΕΚ και έχει εξελιχθεί ειδικά για το μοντέλο.

Το αποτέλεσμα 24 μηνών εξέλιξης, με τη συνδρομή 20 μηχανολόγων, απέφερε το ζητούμενο. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο με εύρυθμη λειτουργία και υψηλή αξιοπιστία, συμπεράσματα που βγαίνουν από μια σειρά εργαστηριακών δοκιμών και δεκάδων χιλιάδων χιλιομέτρων σε πραγματικές συνθήκες. Αν και η τελική έγκριση τύπου δεν έχει ολοκληρωθεί, η Brixton σκοπεύει να φτάσει το όριο ισχύος των 47Hp, όσους δηλαδή προβλέπει η κατηγορία διπλώματος Α2. Παράλληλα με την παρουσίαση του νέου μοντέλου, η Brixton δίνει την υπόσχεση να διατηρήσει τον ίδιο υψηλό ρυθμό εξέλιξης τα επόμενα χρόνια. Μέχρι την EICMA του 2019, διάφορες εκδόσεις 500cc θα είναι έτοιμες για παραγωγή και διάθεση. Ο στόχος της εταιρείας είναι οι νέες της μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού να γίνουν από τις πιο δημοφιλείς στην κατηγορία Α2 μέχρι το 2020.