Χρόνια είχε να φρεκαριστεί η τουριστική ναυαρχίδα της BMW και από το 2017 φρόντισε να επανέρθει στο προσκήνιο με αρκετές αναβαθμίσεις και χωρίς περιορισμούς στην ιπποδύναμη.
Ειλικρινά δεν ξέρεις τι να πρωτογράψεις για αυτή τη μοτοσυκλέτα, μια ναυαρχίδα με εξοπλισμό που ξεφεύγει, μια ασυμβίβαστη υπερ-τουριστική κατασκευή για χιλιομετροφάγους που δεν κάνουν πίσω σε τομείς όπως η άνεση και η πολυτέλεια. Όταν όμως έχεις να κάνεις με 300+ κιλά σε δύο τροχούς, η υπόθεση σπρώξιμο προς τα πίσω δημιουργεί άγχος. Έτσι, οι μηχανικοί του βαυαρού κατασκευαστή εξόπλισαν -προαιρετικά- τις νέες GT/GTL με όπισθεν στο κιβώτιο που ενεργοποιείται πατώντας τη μίζα, αφού πρώτα την έχουμε επιλέξει μέσω μπουτόν στο τιμόνι.
Πέραν αυτού του πολύ χρήσιμου βοηθήματος, η αλλαγή που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι αυτή της προσθήκης του συστήματος Dynamic ESA στο στάνταρ εξοπλισμό, όπερ μεταφράζεται σε ημι-ενεργητική ανάρτηση ρυθμιζόμενη σε δύο στάδια: – Road για χαλαρή οδήγηση και Dynamic για τη στιγμή που τα αίματα θα ..ανάψουν. Σημαντική επίσης θεωρούμε και την προσθήκη συστήματος αλλαγής ταχυτήτων -προς τα πάνω ή/και προς τα κάτω- χωρίς τη χρήση συμπλέκτη, ενώ κάπου μέσα στον -ανανεωμένο αισθητικά- πίνακα οργάνων δίνει το παρόν και το σωτήριο σύστημα e-Call (Intelligent Emergency Call), που φροντίζει να στέλνει την απαραίτητη ειδοποίηση σε περίπτωση κάποιου συμβάντος (ισχύει προς το παρόν μόνο σε Ευρωπαϊκές χώρες και όπου διατίθεται το σύστημα ConnectedDrive).
Μια μικρή σχεδιαστική αναβάθμιση φροντίζει για βελτιωμένο συντελεστή οπισθέλκουσας, με στόχο τη μείωση των αεροδυναμικών θορύβων στις υψηλές ταχύτητες. Τέλος, ένα ακόμα ευχάριστο νέο έχει να κάνει με την ιπποδύναμη, όπου οι 160 ίπποι του φλατ εξακύλινδρου κινητήρα των 1.649cc παραμένουν σφριγηλοί στη θέση τους, χωρίς να επηρεαστούν από τη συμμόρφωση της μοτοσυκλέτας στις προδιαγραφές Euro4. Στην έκδοση GTL, σε σχέση με τη GT πάντα, οι βαυαροί έχουν φέρει το τιμόνι πιο πίσω και τοποθέτησαν χαμηλότερα τα μαρσπιέ, με στόχο την ακόμα πιο ξεκούραστη θέση οδήγησης.
Πολλά τα κάλλη
Εξαιρετικά πλούσιος είναι φυσικά ο βασικός εξοπλισμός, που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ABS Pro, Dynamic Traction Control, τρία οδηγικά προγράμματα (Rain-Road-Dynamic), πλαϊνές βαλίτσες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, προβολείς xenon, θερμαινόμενα grip και σέλα, χειριστήριο πολλαπλών λειτουργιών, cruise control, topcase με ενσωματωμένη πλάτη (στη GTL) κλπ. Ομοίως μεγάλη και η γκάμα του προαιρετικού εξοπλισμού, όπου ο ιδιοκτήτης μπορεί να εφοδιάσει τη νέα GT/GTL με adaptive headlight, Keyless Ride, Hill Start Control, κεντρικό κλείδωμα, σφυρήλατες ζάντες κλπ. Oι τιμές των μοτοσυκλετών ξεκινούν από τα 24.600€ για την έκδοση GT και 26.550€ για την πολυτελέστερη GTL, περισσότερα για το πως μπορείτε να τις διαμορφώσετε στα μέτρα σας εδώ .