Ο αγώνας-θεσμός των Βαυαρών έρχεται τον Φεβρουάριο του 2020 με ρεκόρ συμμετεχόντων αναβατών, οι οποίοι θα πρέπει να ανταποκριθούν σε κάθε πιθανό τερέν της Ωκεανίας.
Οι Rally μοτοσυκλέτες μάλιστα που πρέπει να προετοιμαστούν για το εν λόγω Trophy φτάνουν τις 140 (!) ξεπερνώντας κατά πολύ τα 114 R1200 GS του Trophy του 2018 στην κεντρική Ασία. Τώρα όταν λέμε προετοιμασία, δεν εννοούμε μόνο το ειδικό μαύρο/χρυσό χρωματικό συνδυασμό που θα έχουν τα «αγωνιστικά» F850 GS, αλλά και ένα πακέτο σημαντικών βελτιώσεων.
Η επιλογή του F850 GS σαν μοντέλο συμμετοχής δείχνει πως οι άνθρωποι της BMW βλέπουν την trending τάση στον κυβισμό, που δεν είναι άλλη από τη μεσαία κατηγορία. Βέβαια, είχαμε ξαναδεί μοντέλο στα μεσαία κυβικά να τρέχει στο GS Trophy. Ήταν το 2008, το 2010 και το 2012 όταν τα F800 GS είχαν το ρόλο της δοκιμαζόμενης μηχανής κόντρα στη φύση.
Οι περιποιήσεις που θα δεχτούν τα F850 GS έχουν ως εξής:
•Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment)
•Dynamic Traction Control DTC
•Gear Shift Assistant Pro
•Riding Modes Pro (Dynamic/Enduro/Enduro Pro)
•Οθόνη 6.5” TFT με BMW Motorrad Connectivity
•LED φώτα ημέρας
•LED φλασάκια
•Βάσεις για συστήματα πλοήγησης
•Θερμαινόμενα grips
•Off-road ελαστικά
•Βάσεις αποσκευών
•Σιγαστήρας εξάτμισης HP Sports
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ.
Δείτε τη δοκιμή που έχουμε κάνει στο F 850 GS εδώ.
Επίσης, αν νομίζετε πως λείπει το γυναικείο στοιχείο από το GS Trophy, τότε πλανάστε πλάνην οικτράν, όπως μπορείτε και να δείτε και στο ακόλουθο βίντεο.