του Νίκου Βιτσιλάκη

O αειθαλής δικύλινδρος boxer κινητήρας της BMW ετοιμάζεται να δεχθεί την -ίσως- μεγαλύτερη τεχνολογική του επανάσταση! Πληροφορίες από έγκυρο γερμανικό περιοδικό, που παραμένουν ανεπιβεβαίωτες από πλευράς BMW, μιλούν για σύστημα μεταβλητού χρονισμού, που θα χρησιμοποιηθεί -σε πρώτη φάση- στα μοντέλα R-GS/R/RT στο άμεσο μέλλον, πιθανά και από το 2019.
​Οι αλλαγές αναμένονται μετά το 2019

Αναμένεται επίσης αύξηση κυβισμού στα 1.250+ κυβικά εκατοστά, σε μια προσπάθεια των βαυαρών να κοιτάξουν στα μάτια τον χωρητικότητας 1.262cc κινητήρα VVT του Ducati Xdiavel, που είναι σχεδόν σίγουρο πως με τη σειρά του θα περάσει αυτούσιος και ενισχυμένος στα Multistrada του 2018. Καλές, χρυσές και άγιες οι  1200 GS/R/RT, αλλά άμα θέλεις να είσαι μπροστά σε τεχνολογία και επιδόσεις πρέπει συνέχεια κάτι να κάνεις. O ανταγωνισμός βελτιώνει το είδος και εμείς οι καταναλωτές είμαστε ολίγον τι απαιτητικοί, έτσι δεν είναι;