Είναι γνωστή η ένταξη της ιταλικής Bimota υπό την σκέπη της Kawasaki, με πρώτο εντυπωσιακό τέκνο το Tesi H2. Απόψε θα δούμε το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο των Bimota, το οποίο δεν είναι άλλο από το εναλλακτικό σύστημα Hub Steering στη θέση του παραδοσιακού πιρουνιού. Αφορά στο πως η μοτοσυκλέτα στρίβει αλλά και στο πώς αποσβένει τους κραδασμούς και ουδεμία σχέση έχει με τα συμβατικά συστήματα μπροστινής ανάρτησης.
Αν δεν έχετε ακουστά το εν λόγω σύστημα, απλά πατήστε το ακόλουθο play και δείτε πως βλέπει τα πράγματα αυτός ο χρόνια εκκεντρικός κατασκευαστής.