Η γενική γραμματεία Βιομηχανίας ανακοίνωσε πρόσφατα δύο ανακλήσεις σε μοντέλα της Benelli και της Indian. Αμφότερες κρίνονται άκρως σοβαρές περιπτώσεις καθόσον αφορούν σε απόσταση ακινητοποίησης και πιθανής …αυτοεκκίνησης αντίστοιχα.

Ας τις δούμε όμως πιο αναλυτικά:

Benelli: Aφορά τα μοντέλα TRK 502 & Leoncino 500 του 2017 και η ανάκληση γίνεται για πιθανή αναποτελεσµατικότητα της τρόμπας των δύο μπροστινών δισκόφρενων κάτω από συνθήκες υπερβολικής χρήσης. Αυτό µπορεί να προκαλέσει αύξηση της απόστασης φρεναρίσµατος, άρα και πιθανό ατύχημα. Η εν λόγω ανάκληση αφορά σε 9 µοτοσυκλέτες, ενημέρωση δεν έχουμε λάβει επίσημα από την αντιπροσωπεία και από το διαδίκτυο μάθαμε ότι οι ιδιοκτήτες των εν λόγω μοντέλων ενημερώθηκαν µε ηλεκτρονική αλληλογραφία, συστηµένη επιστολή και τηλεφωνικά.

Indian: Αφορά μοντέλα παραγωγής από 20/04/2017 μέχρι 17/11/2017, καθώς σε κάποια από αυτά που χρησιμοποιούν keyless σύστημα υπάρχει το ενδεχόμενο να εκκινήσουν τον κινητήρα ..από μόνα τους. Αιτία για αυτό είναι η οξείδωση που μπορεί να δημιουργηθεί μέσα στον κεντρικό διακόπτη και αν το smart key της μοτοσυκλέτας βρεθεί σε κοντινή απόσταση, τότε ο κινητήρας πιθανώς να πάρει μπροστά αυτόβουλα. Τα μοντέλα που επηρεάζονται από την ανάκληση είναι τα Chief, Chief Classic, Chief Dark Horse, Chief Vintage, Chieftain, Chieftain Classic, Chieftain Dark Horse, Chieftain Elite, Chieftain Limited, Springfield, & Springfield Dark Horse. Ούτε σε αυτήν την περίπτωση είχαμε επίσημη ενημέρωση, σύμφωνα με αυτά που διαβάσαμε στο διαδίκτυο η αντιπροσωπεία έχει ήδη ενημερώσει τους ιδιοκτήτες των 9 μοτοσυκλετών που έχει διαθέσει στη χώρα μας.

Σημειωτέον ότι αυτή είναι η δεύτερη ανάκληση μοντέλων της εταιρείας το τελευταίο διάστημα, με την πρώτη να κρίνεται πολύ πιο σοβαρή καθόσον υπήρχε κίνδυνος φωτιάς! (Δείτε εδώ)