του Νίκου Τσαμάνδουρα
To όνομα Rsv4 RF μας είναι ήδη γνωστό, αποτελώντας την αιχμή του Supersport δόρατος της Aprilia. Η προσθήκη των γραμμάτων LE, δηλαδή Limited Edition, έρχεται να προσθέσει το αγωνιστικά κάτι παραπάνω.
Βέβαια, μην περιμένετε κάποιο νέο κινητήρα ή κάποια βελτίωση από τον στυγνό κόσμο των αριθμών, οι οποίοι μένουν ίδιοι μεν, εντυπωσιακοί δε. Τα 1.000 κυβικά εκατοστά του V4 που βρίσκεται εντός της RSV4 εξακολουθούν να αποδίδουν 201 ίππους και με αυτό το βασικό δεδομένο προχωράμε στις αλλαγές που κάνουν την εν λόγω έκδοση περιορισμένης παραγωγής, δηλαδή η… εικόνα.
Το βάψιμο είναι το πρώτο στοιχείο που παρατηρεί κάποιος, καθώς μας πηγαίνει πίσω στο 1987, όπου με έναν αντίστοιχο τρικολόρε χρωματικό συνδυασμό ο Loris Reggiani έδωσε τότε στην εταιρεία από το Noale την πρώτη της νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας. Με μια δεύτερη, πιο προσεκτική ματιά, βλέπουμε και το δεύτερο -και πλέον «αγωνιστικό»- στοιχείο, το οποίο δεν είναι άλλο από τα winglets (λέγε με «φτεράκια») που έρχονται εξελιγμένα απευθείας από το MotoGP.
Πριν σπεύσετε να σπάσετε κουμπαράδες και να σκίσετε στρώματα, οφείλουμε να σας ενημερώσουμε πως όταν οι Ιταλοί λένε «περιορισμένη παραγωγή» το εννοούν, με τον αριθμό των μοτοσυκλετών με το ιδιαίτερο χρώμα και τα αεροδυναμικά βοηθήματα να είναι μόλις 125. Και μάλιστα, άγνωστο το γιατί, μόνο για την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού…