Γράφει ο Γιάννης Πετρόχειλος

Η δεύτερη ημέρα της παραμονής μας στην Ιταλία είχε να κάνει με τα ηλεκτρικά scooter και μοτοσικλέτες της VMoto Super Soco. Οι άνθρωποι της εταιρείας και ο CEO Graziano Milone μας ξενάγησαν στον κόσμο της VMoto τονίζοντας ότι η μάρκα ήρθε για να κατακτήσει την Ευρώπη με τα «εργαλεία» αστικής μετακίνησης που διαθέτει.

Ένα από τα σημαντικότερο στοιχεία το στρατηγικού πλάνου της VMoto είναι η ποιότητα. Οι προδιαγραφές Τα μοντέλα της VMoto δεν πωλούνται στην Κίνα λόγω υψηλού κόστους κατασκευής.κατασκευής των ηλεκτρικών μοντέλων είναι αρκετά αυστηροί και γίνονται σε συνεργασία με τους Ιταλούς μηχανικούς. Ο ίδιος ο Graziano Milone, μαζί με τη βοήθεια του Jorge Lorenzo, δίνουν συνεχώς οδηγίες στους Κινέζους τεχνικούς προκειμένου τα μοντέλα να είναι ποιοτικά, προσεγμένα σχεδιαστικά και αποδοτικά. Στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου μήνυμα απηύθυνε και ο Γενικός Διευθυντής Charles Chen ο οποίος εξήγησε το πλάνο της εταιρείας τόσο στον τομέα των μοντέλων αστικής μετακίνησης, όσο και το πλάνο για τα B2B και B2C επαγγελματικά μοντέλα.

Η VMoto έχει premium μοντέλα, η Super Soco χρηστικά commuter

Ο Graziano Milone πρόσθεσε ότι στόχος της VMoto Super Soco είναι ο διπλασιασμός της γκάμας μέχρι το 2025, με μοντέλα από 50cc μέχρι 200cc σε αντίστοιχη απόδοση. Αυτήν τη στιγμή η εταιρεία πουλάει περίπου 50.000 μοντέλα σε όλο τον κόσμο και το 2024 υπολογίζεται ότι θα φτάσουν τις 120.000 μονάδες.

Στη διάρκεια της ημέρας είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και τέσσερα νέα μοντέλα της VMoto Super Soco, το TC Wanderer, το TS Street, το F01 και το πρωτότυπο Stash. Τα μοντέλα της Super Soco μπορείτε να τα βρείτε στο δίκτυο συνεργατών της Motoway.

Βίντεο από τη δεύτερη ημέρα στο Mugello.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνέντευξη με τον Graziano Milone, CEO της VMoto Super Soco Ιταλίας

Αποστολή Mugello: Οδηγήσαμε τα ηλεκτρικά VMoto – Super Soco στην Ιταλία

Αποστολή Mugello: Ο Jorge Lorenzo έκλεψε την παράσταση στο Pro Days 2022