Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Μπορεί η KTM να ήταν από τις εταιρείες που έλειψαν από την φετινή EICMA στο Μιλάνο, ωστόσο η Το πλαίσιο προέρχεται από το αγωνιστικό KTM 450 Rally του Dakar.αυστριακή φίρμα δεν σταμάτησε να αναβαθμίζει τα μοντέλα της για το 2022. Ένα από αυτά που δέχτηκαν τη φροντίδα της KTM είναι το δημοφιλές 390 Adventure το οποίο δεν άλλαξε ριζικά μεν, αλλά δέχτηκε αναβαθμίζεις σε καίρια σημεία.

Εκεί που έχουμε αναβαθμίσεις είναι στον τομέα των ηλεκτρονικών με την KTM να ρίχνει βάρος στα βοηθήματα οδήγησης και ασφάλειας. Η μοτοσικλέτα λοιπόν αποκτά ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης με επιλογές για χρήση σε δρόμο ή εκτός δρόμου. Ακόμα ένα σύστημα που προστίθεται είναι η αυτόματη απενεργοποίηση του ABS στον πίσω τροχό όταν ο αναβάτης επιλέξει την ρύθμιση Off-Road. Φυσικά, το 390 Adventure διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι Ride-By-Wire και σύστημα ψεκασμού της Bosch EMS.

Κινητήρας, αναρτήσεις και φρένα μένουν ανέπαφα

Ο κινητήρας του νέου 390 Adventure παραμένει ο μονοκύλινδρος των 373 κ.εκ. οποίος αποδίδει 43 ίππους Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Continental TKC 70.συμμορφωμένος με τις Euro5 προδιαγραφές ρύπων. Στον τομέα της οδηγικής συμπεριφοράς η μοτοσυκλέτα αποκτά αναβαθμισμένους χυτούς τροχούς με δέκα ακτίνες, πιο ισχυρούς και πιο ελαφριούς. Ο εμπρός έχει διάσταση 19 ίντσες, ενώ ο πίσω έχει διάσταση 17 ίντσες. Καινούριο είναι το σύστημα εξάτμισης το οποίο μειώνει συνολικά το βάρος της μοτοσυκλέτας στα 158 κιλά. Οι αναρτήσεις της WP Apex και τα φρένα της Brembo παραμένουν ίδια, ενώ το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 14,5 λίτρα που ανεβάζει την αυτονομία κοντά στα 400 χιλιόμετρα.

Αλλαγές για το 2022 έχουμε και στα διαθέσιμα χρώματα του νέου μοντέλου. Το 390 Adventure έρχεται πλέον με χρωματικό συνδυασμό πορτοκαλί και σκούρο μπλε τον οποίο είδαμε πρώτη φορά στο Super Duke 1290 R. Η KTM επίσης προσφέρει τη μοτοσικλέτα σε μαύρο και γκρι χρώμα με πορτοκαλί πινελιές.

Το βίντεο της παρουσίασης του νέου KTM 390 Adventure.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με αυτό το KTM Super Duke μπορείς να κάνεις ταξίδι

Το “κτήνος” της KTM ξαναχτυπά!