Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η KTM γνωρίζει καλά πως να εξιτάρει τα πάθη των αναβατών και ιδιαίτερα των φίλων της πορτοκαλί μάρκας.Η έκδοση EVO θα είναι πιο premium και ραφιναρισμένη σε σχέση με την RR. Αυτό το πετυχαίνει κάνοντας τα ήδη κορυφαία της μοντέλα ακόμα πιο ακραία ανεβάζοντας κάθε φορά τον πήχη πιο ψηλά.

Αυτήν τη φορά ήταν η Super Duke 1290 R η μοτοσικλέτα η οποία δέχτηκε τη φροντίδα του αυστριακού εργοστασίου προκειμένου να αποκτήσει ακόμα πιο premium μορφή και απόδοση που θα πείσει ακόμα και τον πιο δύσπιστο. Η καινούρια έκδοση αναμένεται να ονομάζεται EVO και θα ακολουθεί τη δομή της πιο ισχυρής έκδοσης RR του hypernaked της KTM.

Ο κινητήρας του “The Beast” είναι ο γνωστός δικύλινδρος 1.301 κ.εκ. ο οποίος θα αποδίδει 180 ίππους όπως το RR με το βάρος να είναι στα 180 κιλά, μια αναλογία που προκαλεί ζαλάδα. Δύο είναι οι σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την έκδοση RR. Η πρώτη είναι στην γκαζιέρα η οποία πλέον αποκτά quick-turn δομή, κάτι που σημαίνει ότι η διαδρομή της γκαζιέρας θα είναι μόλις 65 μοίρες. Αυτό θα δώσει καλύτερη αίσθηση στην απόκριση μειώνοντας τη γωνία του καρπού και τις περιττές κινήσεις.

Θα είναι άραγε η premium έκδοση του Super Duke 1290 R;

Το δεύτερο και πιο σημαντικό είναι στις αναρτήσεις. Η KTM επιλέγει για την έκδοση EVO ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της WP οι οποίες αναβαθμίζουν σημαντικά τη μοτοσικλέτα. Το νέο σύστημα σύμφωνα με τους αυστριακούς είναι πιο γρήγορο σε αντιδράσεις και πιο ακριβές στις ρυθμίσεις προσφέροντας μάλιστα και επιλογή Suspension Pro με περισσότερες λεπτομέρειες στις ρυθμίσεις.

Η μοτοσικλέτα αναμένεται να βγει σε πιο ευρεία κλίμακα παραγωγής και όχι όπως το RR που βγήκε σε μόλις 500 μονάδες. Αναμένεται ουσιαστικά να αποτελέσει την πιο εκλεπτυσμένη έκδοση του Super Duke 1290 R για το 2022.

Πάρτε μια γεύση από το “κτήνος” RR.

 

πηγή: www.asphaltandrubber.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Φήμες για νέο Duke από την KTM με μεγαλύτερο κινητήρα

Μόλις 500 Super Duke 1290 RR θα κατασκευάσει η KTM

H KTM κερδίζει την πρόκληση της ψηλότερης ανάβασης στον κόσμο