Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Στις αρχές του Μαρτίου η Triumph είχε ανακοινώσει μια ιδιαίτερη συνεργασία με την Gibson (εταιρεία Στη σέλα υπάρχουν θήκες για πένες!κατασκευής μουσικών οργάνων) για φιλανθρωπικό σκοπό. Οι δύο εικονικές εταιρίες συνεργάστηκαν για να προσφέρουν χρήματα στη διοργάνωση Distinguished Gentleman’s Ride η οποία έχει να κάνει με τον καρκίνο του προστάτη στους άνδρες και την έρευνα πάνω στις ανδρικές ψυχολογικές ασθένειες που οδηγούν στην αυτοκτονία.

Για να προσφέρουν κάτι ιδιαίτερο οι Triumph και η Gibson δημιούργησαν δύο μοναδικά μοντέλα εμπνευσμένα από το 1959, μια χρονιά σταθμό και για τις δύο εταιρείες. Η Triumph λοιπόν βασισμένη πάνω στην πρώτη T120 Bonneville του 1959 σχεδίασε μια ιδιαίτερη μοτοσικλέτα με ισχυρή επιρροή από την θρυλική κιθάρα Gibson Les Paul Standard Reissue του 1959. Η ιδιαίτερη αυτή T120 είναι βαμμένη σε σκούρο χρυσό χρώμα έχοντας χειροποίητο σχέδιο της κιθάρας της Gibson στο πάνω μέρος του ρεζερβουάρ. Η σέλα είναι δερμάτινη καφέ, ενώ υπάρχουν και πολλές μαύρες πινελιές με εντυπωσιακό φινίρισμα.

Σε δημοπρασία τον Μάιο τα δύο ιδιαίτερα μοντέλα

Η κιθάρα, από την άλλη, της Gibson είναι εμπνευσμένη από την αρχική έκδοση της θρυλικής Les Paul Standard Reissue του 1959. Στο κέντρο της κιθάρας δεσπόζει το λογότυπο της Triumph, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει χειροποίητο σήμα «Triumph Gibson 1959 Legends». Στη βρετανική μοτοσικλέτα η τάπα του ρεζερβουάρ είναι επίσης χειροποίητη με το λογότυπο της Gibson χαραγμένο πάνω της.

Τα δύο αυτά ξεχωριστά μοντέλα δεν είναι προς πώληση. Θα διατεθούν προς δημοπράτηση για τον οργανισμό Distinguished Gentleman’s Ride, ενώ η δήλωση ενδιαφέροντος μπορεί να κατατεθεί μέχρι τις 28 Μαρτίου. Η δημοπρασία θα πραγματοποιηθεί στις 22 Μαΐου, ενώ οι τυχεροί αγοραστές εκτός από το φιλανθρωπικό τους έργο θα λάβουν πιστοποιητικό γνησιότητας από τον CEO της Triumph Nick Bloor και τον Πρόεδρο της Gibson Cesar Gueikian.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με το Triumph Trident ξεχνάς τη φλυαρία και απολαμβάνεις την ουσία

Το σίγουρο στοίχημα που θα κερδίσει η Triumph

Η Triumph αλλάζει “ταχύτητα” στις εγκαταστάσεις του Hinkley