Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Στις αρχές του χρόνου η MV Agusta παρουσίασε ένα θηριώδες Brutale 1000RR, το οποίο, εκτός από τους 208Το πιο ακριβό πάντως μοντέλο της MV Agusta παραμένει το Rush στα 38.800€! ίππους, τα εκλεπτυσμένα ηλεκτρονικά και τα εξωτικά υλικά, κόστιζε μόλις… 32.000€! Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, η τιμή του και μόνο το έκανε απλησίαστο στους περισσότερους, κάτι που η MV Agusta φαίνεται να αφουγκράστηκε.

Οι Ιταλοί, για να προσελκύσουν περισσότερο κοινό, παρουσίασαν μια πιο… προσιτή έκδοση του Brutale, την οποία ονόμασαν 1000 RS. Η τιμή του είναι χαμηλότερη και κοστίζει 25.000€, κάτι που την κάνει πιο προσβάσιμη σε περισσότερο κοινό – αν και πάλι παραμένει στη λίστα των μοτοσικλετών που κοστίζουν πάνω από 20.000€.

Η έκδοση RS κοστίζει κοντά στις 25.000€… δεν τη λες και φτηνή!

Η Agusta πάντως, εκτός από την τιμή, προσπάθησε να κάνει και πιο ευκολοδήγητη τη μοτοσικλέτα για να μπορεί Τη μουσική στο βίντεο παρουσίασης επιμελήθηκε ο διάσημος DJ Carl Cox!o αναβάτης να τη χρησιμοποιήσει και καθημερινά. Με αυτό στο μυαλό οι Ιταλοί σχεδιαστές τοποθέτησαν πιο άνετη σέλα και έφεραν το τιμόνι πιο ψηλά για πιο άνετη θέση οδήγησης. Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις της Ohlins αντικαταστάθηκαν από πλήρως ρυθμιζόμενες της Marzocchi εμπρός και της Sachs πίσω, ενώ παρέμεινε στη θέση του ABS στροφής της Continental.

Στα ηλεκτρονικά, είναι εξοπλισμένο με μονάδα IMU που ελέγχει το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και το σύστημα ανόρθωσης του εμπρός τροχού, ενώ η οθόνη TFT των 5,5 ιντσών ελέγχει όλες τις παραμέτρους της μοτοσικλέτας. Ο Euro5 τετρακύλινδρος κινητήρας εξακολουθεί να αποδίδει 208 ίππους, ενώ το βάρος είναι στα 186 κιλά παρακαλώ! Αν, λοιπόν, αναζητάτε μια πιο φτηνή λύση για να κάνετε δικό σας το θηριώδες Brutale 1000, τότε η MV Agusta σάς προσφέρει την έκδοση RS. Μπορείτε πάντα βέβαια να κοιτάξετε και τα πιο μικρά 800άρια Brutale που ξεκινούν από 13.000€…

Το βίντεο με τη μουσική του Carl Cox:

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σειρά κόμικ παρουσίασε η MV Agusta

Το πρώην αφεντικό της MV Agusta μπαίνει στα ηλεκτρικά ποδήλατα

Το τρελό ρεκόρ που θέλει να σπάσει η MV Agusta